Wyzwania PR-owców akademickich, współpraca z naukowcami i walka z infodemią – rozmowa z Anną Kiryjow-Radzką
Jakie są największe wyzwania stojące przed specjalistami ds. PR na uczelniach? Jak budować skuteczną współpracę z gronem profesorskim? I jaką rolę pełni komunikacja akademicka w czasach infodemii?
O tych i innych tematach z Anną Kiryjow-Radzką, prezeską Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” oraz specjalistką PR w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie rozmawiał redaktor Przemysław Zieliński (MamStartup).
W rozmowie opublikowanej na kanale Mam Startup prezeska „PRom” dzieli się swoim doświadczeniem i opowiada o codziennej pracy PR-owca w środowisku akademickim. Zwraca uwagę na specyfikę komunikacji naukowej, konieczność dostosowania języka przekazu do różnych odbiorców oraz znaczenie budowania zaufania – zarówno wewnątrz uczelni, jak i w relacjach z otoczeniem zewnętrznym.
Nie zabrakło również refleksji na temat roli PR w przeciwdziałaniu dezinformacji i promowaniu rzetelnych źródeł wiedzy.