Nagroda
Polilab – kanał na YouTube
Politechnika Wrocławska
Zespół w składzie: Iwona Szajner – liderka projektu, Lucyna Róg-Wolska
Polilab to kanał na YouTube dla młodzieży ze szkół średnich. Zamieszczane są tu materiały prosto z programu nauczania i przedstawiane krótko, treściwie i atrakcyjnie przez naukowców PWr, którzy „po ludzku” w kilkuminutowych materiałach wideo tłumaczą to, co w fizyce i chemii wydaje się czasem niezrozumiałe.
Uzasadnienie Kapituły: za podjęcie się stworzenia pomocy edukacyjnej zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli, a tym samym wyjście poza schemat konwencjonalnych materiałów promujących uczelnię. Za niebanalny scenariusz i realizację tv, za nowatorskie podejście do popularyzacji nauki, za wykorzystanie potencjału popularyzatorskiego naukowców.
Wyróżnienie
DiversiTY – kampania rekrutacyjna Wydziału Prawa i Administracji UW
Uniwersytet Warszawski
Zespół w składzie: Olga Smętek – liderka projektu, Joanna Kłosowska, Dorota Piątkowska-Opara, Agata Lewko
Celem kampanii była promocja kierunków prowadzonych przez Wydział i zwiększenie ruchu na stronie rekrutacja.wpia.uw.edu.pl. W kampanii wykorzystano kanały takie, jak Facebook, Instagram, TikTok oraz Google Display Network. Kampania skierowana była do pokolenia Z, będącego synonimem inkluzywności, świadomości i różnorodności (diversity). Pomysłodawcom zależało na podkreśleniu zdecydowanego komunikatu - TY również możesz zostać prawnikiem/prawniczką/osobą prawniczą! Nieważne, jakiej jesteś płci albo z jaką się utożsamiasz. Jaki masz kolor włosów i ile dziarek. Czy jesteś z dużego miasta, czy ze wsi. WPiA UW to miejsce dla ambitnych ludzi, szanujące różnorodność.
Uzasadnienie Kapituły: za odwagę pokazania nowego wizerunku studenta prawa, za spójność komunikacyjną, za efektywność kampanii.
Finalista
Diversity at PUEB
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Zespół w składzie: Agnieszka Hała – liderka projektu, Ani Gabrielyan, Jakub Lech, Marta Andrzejewska
Celem projektu było stworzenie koncepcji i realizacja 4 kilkuminutowych filmów budujących wizerunek uczelni, jako instytucji akademickiej, której bliskie są wartości priorytetowe dla nowoczesnych, demokratycznych, progresywnych ideowo, otwartych w swych postawach społeczeństw i wspólnoty UE. Pokazano, że na uczelni broni się i propaguje wartości wspierające równouprawnienie, neuroróżnorodność, prawa dla osób z niepełnosprawnościami, otwartość i równe traktowanie, korzyści z różnorodności pokoleniowej, etnicznej czy też kulturowej.