Konferencja naukowa Stowarzyszenia "PRom" i Polskiego Towarzystwa Retorycznego
Już 14-15 marca 2019 r. zapraszamy na kampus SGGW w Warszawie, gdzie odbędzie się współorganizowana przez "PRom" i PTR Konferencja naukowa pt. Obraz. Wizerunek. Marketing.
Do wspólnej dyskusji zapraszamy teoretyków i praktyków marketingu, PR i reklamy, socjologów, psychologów, kulturoznawców, medioznawców i wszystkich zainteresowanych problematyką wizualności i kreowania wizerunku.
Zapraszamy zarówno teoretyków, jak i praktyków.
Proponujemy następujące wątki tematyczne:
- - zdjęcie, film, inscenizacja – wizualne narzędzia promocji
- - kreacja graficzna i jej społeczne uwarunkowania
- - retoryka obrazu w tworzeniu i badaniu wizerunku
- - treści wizualne w promocji edukacji
- - sztuka i wizerunek, fragmenty, nawiązania, bezprawne wykorzystania dzieł sztuki
- - obraz w promocji miast i regionów
- - czym różni się obraz w reklamie od obrazu w PR
- - formy i granice manipulacji obrazem
- - kreacje wizerunkowe w różnych mediach/aplikacjach (Facebook, Snapchat, Instagram, YouTube)
- - ethos a wizerunek
- - komercjalizacja wizerunku
- - nowe strategie reklamowe
- - obraz a granice prywatności
- - zdjęcia fanów i konsumentów – odbiorcy jako współkreatorzy wizerunku
- - prawne i społeczne ograniczenia w wykorzystaniu obrazów
- - do jakich wartości społecznych odwołują się twórcy wizerunków
- - czy wizerunek jest zjawiskiem społecznym?
- - czy wszechobecność komercyjnych obrazów zmienia społeczeństwo?
Na zgłoszenia oczekujemy do 25 lutego 2019 roku. Termin ten jest nieprzekraczalny.
Do 28 lutego dokonamy wyboru spośród proponowanych referatów i poinformujemy prelegentów o zaakceptowaniu ich propozycji
Nieprzekraczalny termin wnoszenia opłat konferencyjnych (400 zł; doktoranci oraz członkowie PTR i "PRom": 300 zł; obejmuje materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz obiady). Prelegenci, którzy nie dokonają wpłaty w terminie, nie zostaną uwzględnieni w programie konferencji.
Szczegóły wydarzenia na stronie.
Zapraszamy do czynnego udziału!