KSIĄŻKA DLA RZECZNIKÓW AUTORSTWA CZŁONKÓW PROM-U

Wygasa
2015 ksiazka rzecznikRzecznik prasowy – oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna, książka pod redakcją Beaty Czechowskiej-Derkacz i Marka Zimnaka jest adresowana do studentów, adeptów działów komunikacji w firmach, pracowników biur rzecznika prasowego i samych rzeczników oraz wszystkich, którzy z racji zajmowanego stanowiska w korporacji, na uczelni bądź instytucji samorządowej zabierają głos publicznie, mogą mieć stałe lub sporadyczne kontakty z mediami, jak również odpowiadają za publikację materiałów informacyjnych i promocyjnych prezentujących organizację, dla której pracują.

Książka  jest między innymi efektem zaskakującej konstatacji związanej z dużą liczbą publikacji na temat – wciąż uznawanej za młodą – dziedziny, jaką jest public relations. O ile publikacji związanych z tym obszarem jest bardzo dużo, wiele z nich to znaczące i ważne pozycje w literaturze przedmiotu, o tyle tomów dedykowanych pracy rzecznika prasowego jest niewiele. Najczęściej to artykuły publikowane w branżowych czy naukowych czasopismach.

Publikacja, która właśnie się ukazała nakładem Wydawnictwa DIFIN, obejmuje szeroki obszar działań rzecznika prasowego – od praktycznych sugestii w zakresie współpracy z mediami po teoretyczne aspekty miejsca i roli specjalisty public relations w organizacji.  Ważną część zajmują zagadnienia prawne oraz dyplomatyka firmowa. Całość podzielona jest na cztery czytelne działy – komunikacja, narzędzia rzecznika, prawo, dyplomatyka i  savoir-vivre – i składa się na obraz dobrego specjalisty do spraw komunikacji, który  sprawnie buduje relacje ze światem zewnętrznym, a dla swoich przełożonych i współpracowników jest autorytetem i ekspertem.

Autorzy, którzy przygotowali niniejszy tom – Beata Czechowska-Derkacz i Marek Zimnak, którzy są jednocześnie redaktorami naukowymi tomu oraz Monika Brzozowska, Marlena Sosnowska i Wojciech Szymczak zajmują się opisywaną tematyką od lat. Swoją wiedzą i umiejętnościami służyli i nadal służą poważnym podmiotom obecnym na korporacyjnej i społecznej mapie kraju. Podjęli wyzwanie refleksji teoretycznej nad rosnącą rolą ekspertów ds. komunikacji, ale najważniejszy pozostaje aspekt praktyczny. Nie rozstrzygają definicyjnych sporów, wzajemnych relacji między na przykład marketingiem a public relations. Badacze mają zróżnicowane opinie, autorzy prezentują jedynie w podstawowym zakresie naukowe i praktyczne postawy wobec tych zjawisk. Główny cel, jaki im przyświecał, to pomoc w sprawnej asymilacji wiedzy i płynnym przekształceniu jej w umiejętności potrzebne specjaliście szeroko rozumianej komunikacji. Także zawsze wówczas, kiedy niełatwe jest znalezienie równowagi pomiędzy możliwościami, jakie pozostają w zasięgu rzecznika prasowego, a oczekiwaniami organizacji, którą reprezentuje.

Na uwagę zasługuje fakt, że w praktycznych aspektach książki redaktorzy naukowi tomu, od lat związani ze Stowarzyszeniem PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”,  korzystali także z wiedzy, uwag i doświadczenia członków stowarzyszenia. A jest to jedna z największych branżowych organizacji, reprezentujących rzeczników prasowych i pracowników biur promocji uczelni wyższych,

Fragmenty recenzji

Dr hab. Marcin Brocki, Uniwersytet Jagielloński
 „W ponowoczesnej płynnej rzeczywistości, jak określa współczesność Zygmunt Bauman, uprzywilejowaną rolę w mechanizmach reprodukcji społecznej uzyskuje kategoria eksperta – planowanie, kontrola oraz ulepszanie sposobów zarządzania niemal każdą sferą życia społecznego nigdy nie była tak głęboka, jak jest dziś. Na rzeczywistość nie można się obrażać – skoro tak jest, należy solidnie „wyprodukować eksperta”, który nie tylko będzie działał jak trybik sprawnej maszynerii, ale potrafił również krytycznie tę maszynerię analizować. W tej funkcji recenzowana praca spełnia się znakomicie. Ekspertem jest w tym przypadku „rzecznik prasowy”, a jego „skrzynka z narzędziami”, którą publikacja proponuje, obejmuje zestaw daleko wykraczający poza to, w co na ogół starano się go wyposażać (…)”.

Prof. UG dr hab. Dorota Simpson, Uniwersytet Gdański
„Autorzy to osoby zarówno z dużym doświadczeniem praktycznym z zakresu PR, jak i naukowym, co sprawia, że recenzowana pozycja zasługuje na szczególne uznanie,  a równocześnie wypełnia lukę w literaturze przedmiotu (…). Krótki przegląd dorobku, doświadczenia i aktywności zawodowej autorów skłania do stwierdzenia, że ich kompetencje i profesjonalizm pozwoliły na powstanie wartościowej pod względem merytorycznym pozycji, odznaczającej się tak walorami poznawczymi, jak i aplikacyjnymi”.
Nagrody Stowarzyszenia PRom rozdane!

Podczas Gali XXXVI Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” ogłosiliśmy laureatów i finalistów Nagród Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” 2024. Wyboru...

Read More ...

Nagroda Specjalna - opis projektu

  Czasopismo popularnonaukowe „No Limits”Uniwersytet Śląski w KatowicachZespół w składzie: Agnieszka Sikora – lider projektu, Tomasz Płosa, Adam Bała, Weronika Cygan, dr Małgorzata Kłoskowicz, Olimpia...

Read More ...

KREACJA - opisy projektów

Nagroda Fenomeny - cykl filmówPolitechnika WrocławskaZespół w składzie: Katarzyna Kroczak-Knapik, Lucyna Róg-Wolska – liderki projektu Cykl trzech półgodzinnych filmów, które uświadamiają znaczenie badań...

Read More ...

POPULARYZACJA NAUKI - opisy projektów

Nagroda XXVI DOLNOŚLĄSKI FESTIWAL NAUKI 2023Uniwersytet Wrocławski – Biuro Dolnośląskiego Festiwalu Nauki jako jednostka międzyuczelniana + 12 uczelni-organizatorów Zespół w składzie: dr hab. inż....

Read More ...

NOWE MEDIA - opisy projektów

Nagroda Polilab – kanał na YouTubePolitechnika WrocławskaZespół w składzie: Iwona Szajner – liderka projektu, Lucyna Róg-Wolska Polilab to kanał na YouTube dla młodzieży ze szkół średnich....

Read More ...

UCZELNIANE MEDIA - opisy projektów

  Nagroda Kampania „Różni i Równi/Diverse and Equal” w ramach II etapu kampanii uczelnianej „Kultura Szacunku / Culture of Respect”Gdański Uniwersytet MedycznyZespół w składzie: Małgorzata...

Read More ...

EDUinspiracje Media 2024

Jeśli masz świetny warsztat dziennikarski, potrafisz przekazać najważniejsze wartości informacyjne, wykazujesz się kreatywnością oraz indywidualnym stylem, zapraszamy do konkursu EDUinspracje Media...

Read More ...

Stowarzyszenie „PRom” podczas II Forum Administracji Akademickiej

Zapraszamy do udziału w II Forum Administracji Akademickiej – 27-28 maja 2024. na SGH Program całego wydarzenia dostępny jest na stronie. Skuteczna komunikacja – warsztat PRom (Aula Główna, piętro...

Read More ...

PRom dla Kajowej Strategii Umiędzynarodowienia

  Szanowni Państwo, Członkinie i Członkowie Stowarzyszenia „PRom”, Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA) serdecznie zaprasza wszystkich PRomowiczów do wspólnej refleksji nad kierunkami...

Read More ...

Nagrody Stowarzyszenia - otwieramy nabór do konkursu

Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji Konkursu Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, w którym nagradzamy działania komunikacyjne, informacyjne i promocyjne prowadzone...

Read More ...

Zapraszamy na XXXVI Konferencję Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

która odbędzie się w dniach 2-5 czerwca 2024 r. na Politechnice Śląskiej. Nasza coroczna konferencja to nie tylko platforma do wymiany doświadczeń i wiedzy, ale także doskonała okazja do budowania...

Read More ...

Panel ekspercki Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” na Konferencji „Studenci zagraniczni w Polsce 2024”

  Przekonaj mnie – dlaczego Polska? Jak prowadzić komunikację, aby kandydaci z całego świata zwrócili uwagę na ofertę uczelni naszego kraju?   Zrozumienie indywidualnych potrzeb i sytuacji cudzoziemców oraz...

Read More ...

Wspomnienie o Wojtku Sokolnickim

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Wojciecha Sokolnickiego, wieloletniego kierownika Biura Promocji oraz rzecznika prasowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wojtek zmarł...

Read More ...

Otwarte spotkanie dla specjalistów zajmujących się komunikacją w HE

W piątek 24 listopada, w godzinach 11.00-12.00, nasz siostrzane stowarzyszenie Euprio zaprasza wszystkie osoby odpowiedzialne za komunikację w europejskim systemie szkolnictwie wyższego do wzięcia...

Read More ...

IX Konferencja Liderzy Zarządzania Uczelnią LUMEN

Już niemal dekadę, Konferencja LUMEN stanowi centralne miejsce debaty o najlepszych praktykach w zarządzaniu polskim szkolnictwem wyższym. Po okresie pandemii i transmisji Konferencji w Internecie,...

Read More ...

PRom dla PRom

8 listopada 2023, godz. 19:00 kolejne spotkanie PRom dla PRom, serdecznie zachęcamy do udziału! Porozmawiamy m.in. o: tym kto jest nowy w naszym Stowarzyszeniu  nowych członkach wspierających wynikach...

Read More ...

Budujemy wielopoziomowe relacje, wymieniamy się wiedzą

Spotkanie on-line PRom, IROs i SFD odbyło się 8 września 2023 r. – spotkanie trójstronne naszych organizacji było okazją do tego, aby się wzajemnie poznać, przedstawić nasze cele i działania oraz...

Read More ...

Wspólnie o wyzwaniach

  Serdecznie zapraszamy na spotkanie on-line PRom, IROs i SFD – 8 września 2023 r. w godzinach 13:00-15:00 – spotkanie trójstronne naszych organizacji będzie okazją do tego, aby się wzajemnie poznać,...

Read More ...

Stowarzyszenie „PRom” i NAWA – kolejny krok we współpracy na rzecz umiędzynarodowiania polskich uczelni

  Współpraca między Narodową Agencją Wymiany Akademickiej (NAWA) a Stowarzyszeniem PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” rozwija się i przynosi kolejne korzyści dla edukacji wyższej w Polsce. NAWA...

Read More ...

„PRom”, IROs Forum i Stowarzyszenie Forum Dziekanatów – oficjalny start współpracy

  Współpraca trójstronna stwarza wiele szans i możliwości. Szefowe trzech kluczowych organizacji spotkały się w SGGW, aby rozmawiać o przyszłości branży. Spotkanie Kto? Dr hab. Katarzyna...

Read More ...

Zapraszamy na EUPRIO – 27-30 sierpnia | Wiedeń

  Na konferencji EUPRIO poznasz aktualne trendy i najlepsze praktyki międzynarodowe. Eksperci z całej Europy będą dyskutować o wyzwaniach stojących przed uniwersyteckimi biurami komunikacji w czasach...

Read More ...

Prezeska „PRom” w Kapitule Konkursu PR Wings

  Konkurs PR Wings wyłania i nagradza najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations. Promuje profesjonalne i etyczne praktyki w tym...

Read More ...

„Przyszłość rekrutacji. Miasto. Region. Świat.” – XXXV Konferencja „PRom”

  Fascynujące warsztaty i dyskusje na konferencji były doskonałą okazją do rozwoju zawodowego i poszerzenia wiedzy blisko 100 osób związanych zawodowo z komunikowaniem i promowaniem polskich uczelni....

Read More ...

Najlepsze projekty PR i promocyjne w Polsce nagrodzone!

Znamy zwycięzców Nagród Stowarzyszenia „PRom” Media Relations Śniadania Prasowe Uniwersytetu Łódzkiego Uniwersytet Łódzki Zespół w składzie: Marcin Kowalczyk, Iwona Ptaszek-Zielińska Śniadania...

Read More ...

Nagrody Stowarzyszenia PRom – zakończenie weryfikacji formalnej

  Zakończono weryfikację formalną wszystkich zgłoszeń do konkursie Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”. W trakcie weryfikacji weryfikowana była zgodność projektów z wymogami...

Read More ...

100 zgłoszeń w konkursie Nagrody Stowarzyszenia PRom!

14 kwietnia 2023 r.  zakończyliśmy nabór zgłoszeń w konkursie Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”. Konkurs spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem – wpłynęło do nas 100...

Read More ...

Czerwcowa konferencja - zapisy ruszyły!

  „Przyszłość rekrutacji. Miasto. Region. Świat.” – zapraszamy na współorganizowaną przez Uniwersytet Zielonogórski i Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” konferencję, która odbędzie się w dniach...

Read More ...

Kapituła Nagród Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

Z dumą przedstawiamy 12-osobą Kapitułę, która będzie oceniała projekty zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, w którym nagradzamy...

Read More ...

Kawa z IROs – o komunikacji i promocji nauki i edukacji w globalnej rzeczywistości

  Stowarzyszenie „PRom” i IROS Forum zacieśniają współpracę!   Pierwsza w nowej kadencji „Kawa z IROs” była okazją do spotkania dwóch siostrzanych i komplementarnych organizacji, które współpraca daje efekt...

Read More ...

Perspektywy Women in Tech Summit 2023

  Fundacja Edukacyjna Perspektywy, nasz wieloletni partner, organizuje piątą już edycję największej w Europie i Azji konferencji dla kobiet w nowych technologiach Perspektywy Women in Tech Summit 2023, Wydarzeniu...

Read More ...

Nagrody Stowarzyszenia PRom wracają! Ogłaszamy konkurs.

  Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konkursu Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, w którym nagradzamy działania komunikacyjne, informacyjne i promocyjne prowadzone przez i...

Read More ...

O wyzwaniach internacjonalizacji podczas konferencji „Studenci zagraniczni w Polsce”

Cykliczna Konferencja „Studenci zagraniczni w Polsce” to najważniejsze i największe wydarzenie dla osób zajmujących się internacjonalizacją nauki i szkolnictwa wyższego, które zgromadziło ponad 200...

Read More ...

Już dziś zapraszamy na naszą czerwcową konferencję!

  „Przyszłość rekrutacji. Miasto. Region. Świat.” - zapraszamy na współorganizowaną przez Uniwersytet Zielonogórski i Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” konferencję, która odbędzie się w dniach...

Read More ...

Kongres Nauka i Media 2022

    Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” wspiera budowanie mostów między nauką a mediami. Stowarzyszenie „PRom” patronowało projektom Stowarzyszenia Rzecznicy Nauki - „Szkolenia...

Read More ...

III edycja Konferencji Etyka PR

  Tematem przewodnim III Konferencji Etyka PR jest odpowiedzialna komunikacja z otoczeniem w rzeczywistości rewolucji cyfrowej. Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” patronowało...

Read More ...

Polskie szkolnictwo wyższe – uczelnie otwarte na świat

  15 lat IROs Forum to ważne wydarzenie, które pokazało, jak istotne w dzisiejszym świecie jest globalne podejście do komunikowania uczelni – uczelni otwartych na świat. W panelu dyskusyjnym „Trendy i...

Read More ...

15-lecie IROs FORUM

  Konferencja z okazji 15-lecia działalności sieci IROs Forum w dniach 18-19 października 2022 r. w Krakowie. Obchody jubileuszu odbędą się w murach Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica...

Read More ...

Projekt Stowarzyszenie Rzecznicy Nauki - Skills Above Borders

  Stowarzyszenie Rzecznicy Nauki zapewnia ukraińskim studentom i młodym naukowcom integrację z polskim środowiskiem akademickim oraz dostarcza kompetencje z zakresu „Zawodów Przyszłości” - zarówno kompetencji...

Read More ...

NAWA zaprasza na konferencję - 20.10. 2022, Kraków

20 października 2022, w Krakowie (Aula Wydziału Inżynierii Materiałowej i Ceramiki AGH) odbędzie się organizowana przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej konferencja: „Welcome to Poland –...

Read More ...

Jak prowadzimy działania w obszarze komunikacji - perspektywa międzynarodowa

Prof. Dr. Mike S. Schäfer z Uniwersytetu w Zurychu prowadzi badanie, którego celem jest zbadanie praktyk, wyzwań i rozwoju w zakresie komunikacji instytucji szkolnictwa wyższego. Zachęcamy do...

Read More ...

Anna Rolczak w komitecie sterującym EUPRIO

  Anna Rolczak, członkini Zarządu Stowarzyszenia „PRom”, kierująca Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego została wybrana do komitetu sterującego EUPRIO (European Association of Communication...

Read More ...

Szkolimy się!

  Za nami XXXIV Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” pt. „Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?” PRom to...

Read More ...

Wybraliśmy zarząd na kadencję 2022 - 2025

  Here we go again! w trakcie konferencji w Toruniu odbyło się Walne Zgromadzenie, podczas którego przeprowadziliśmy wybory do władz Stowarzyszenia. Zarząd pełniący swoje obowiązki 2018 - 2022 otrzymał...

Read More ...

Manifest Popularyzatora Nauki - już gotowy.

  Manifest Popularyzatora Nauki określa takie kwestie, jak, m.in. to kim w Polsce jest popularyzator nauki, jakie kompetencje powinien posiadać, jakie wyzwania stoją przed popularyzatorami. Dokument wypracowali...

Read More ...

Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości - zapraszany na konferencję!

  Zapraszamy na XXXIV Konferencję Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, pt.    „Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?”,   która...

Read More ...

Digital PR robi efekt WOW, czyli jak social media uczelni tworzą jej markę

  31 marca, podczas Konferencji „Studenci Zagraniczni w Polsce 2022” sesję Stowarzyszenia PR i Promocji Polskich Uczelni „PRom” poprowadzi prezeska – Anna Kiryjow-Radzka. Do dyskusji zostali zaproszeni...

Read More ...

Uczelnie solidarne z Narodem Ukrainy

  W obliczu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę polskie uczelnie solidaryzują się z Ukrainą i reagują nie tylko na poziomie słów wsparcia dla naszych Przyjaciół wyrażonych w apelach i...

Read More ...

Kongres Nauka i Media 2022 - zaproszenie do udziału

  3 marca 2022 w Centrum Konferencyjnym Centrum Nauki Kopernik Stowarzyszenie Rzecznicy Nauki organizuje Kongres Nauka i Media 2022 - pomóż współtworzyć Manifest Popularyzatora Nauki!Zgłoszenia...

Read More ...

Akcja: covidchallenge

  Centrum Informacji Kryzysowej Centrum Badań Kosmicznych PAN wraz z firmą Planet Partners organizują akcję, której celem jest rozwiązanie problemów potrzeb służby zdrowia niezbędnych do zatrzymania epidemii...

Read More ...

Akademia Internacjonalizacji - szkolenia

  Akadamia Internacjonalizacji  zaprasza na kolejne szkolenia, tym razem online:2 kwietnia 2020 r. Różnice i komunikacja międzykulturowa - Szkolenie adresowane jest do osób, które w swojej pracy...

Read More ...

Znamy najlepszych popularyzatorów nauki 2019

  Od kilkunastu lat serwis PAP Nauka w Polsce oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego organizują konkurs Popularyzator Nauki. W konkursie nagradzane są osoby, zespoły i instytucje, które nie...

Read More ...

Trudny student zagraniczny - różnice i komunikacja międzykulturowa

  Zapraszamy na kolejne z cyklu szkoleń organizowanych przez  Akademia Internacjonalizacji. Celem szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności pozwalających niwelować bariery komunikacyjne wynikające z...

Read More ...

MASTER OF MARKETING AND RECRUTIMENT - SZKOLENIE

Dlaczego warto wysyłać newsletter do kandydatów na studia? Co to jest mystery shopping i jak wypadają w tej kwestii polskie uczelnie? Jak social media wpływają na rekrutację zagraniczną?Na te i inne...

Read More ...

GWIAZDY UMIĘDZYNARODOWIENIA 2020 PRZYZNANE!

Już po raz trzeci zostały wręczone Nagrody Środowiskowe - Gwiazdy Umiędzynarodowienia. Nagrody przyznawane są osobom wybitnie zasłużonym w badaniach nad internacjonalizacją, w zarządzaniu procesem...

Read More ...

58 UCZELNI PODPISAŁO 17 WRZEŚNIA 2019 W KRAKOWIE DEKLARACJĘ SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI UCZELNI

Przedstawiciele uczelni zobowiązali się do upowszechniania wartości akademickich oraz popularyzowania nauki wśród społeczeństwa - podsumował minister nauki Jarosław Gowin.Na Kongresie organizowanym...

Read More ...

KONGRES SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI NAUKI 17 WRZEŚNIA 2019 R.

 Zapraszamy do udziału w Kongresie Społecznej Odpowiedzialności Nauki – Nauka dla Ciebie, który odbędzie się 16 i 17 września 2019 r. w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w...

Read More ...

OBRAZ. WIZERUNEK. MARKETING

Podczas otwierającego konferencję panelu eksperckiego moderowanego przez dr hab. Agnieszkę Kampkę – sekretarz PTR – zaproszone panelistki dyskutowały o najbardziej aktualnych trendach w komunikacji...

Read More ...

16.05.2019 - UCZELNIA NA MIARĘ POTRZEB

Kryzys w szkolnictwie wyższym, m.in. niż demograficzny oraz rosnące wymagania rynkowe stawiają władze uczelni przed ważnymi wyzwaniami. Uczelnia musi konkurować i nadążać za zmianami i potrzebami rynku -...

Read More ...

HOW TO ATTRACT AMERICAN STUDENTS TO POLISH UNIVERSITIES?

Zapraszamy na kolejną konferencję z cyklu Direct to internationalization pt. How to attract American students to Polish universities? Konferencja jest organizowana przez NAWA oraz Polsko-Amerykańską...

Read More ...

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA - AKADEMIA INNOWACJI DLA UCZELNI 2020

Już 15 lutego w Warszawie, pod patronatem Fundacji Rektorów Polskich i Przewodniczącego KRASP odbędzie się druga edycja Akademii Innowacji dla Uczelni 2020.Celem Akademii Innowacji jest zebranie w...

Read More ...

OBRAZ. WIZERUNEK. MARKETING.

Konferencja naukowa Stowarzyszenia "PRom" i Polskiego Towarzystwa RetorycznegoJuż 14-15 marca 2019 r. zapraszamy na kampus SGGW w Warszawie, gdzie odbędzie się współorganizowana przez "PRom" i PTR Konferencja...

Read More ...

OLEKSANDR ZAKHARCHUK - GWIAZDĄ MARKETINGU 2019!

Z wielką radością przekazujemy informację, że tytuł Gwiazdy Marketingu / Marketing Star 2019 zdobył Członek Zarządu Stowarzyszenia PRom ds. internacjonalizacji! Oleksandr odpowiada za kwestie...

Read More ...

DZIAŁ PROMOCJI I INFORMACJI UMK W TORUNIU - LAUREATEM WYRÓŻNIENIA IM. RED. TOMASZA TRZCIŃSKIEGO

Dział Promocji i Informacji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu został laureatem wyróżnienia im. red. Tomasza Trzcińskiego za najlepszą politykę informacyjną. Nagrodę przyznawaną przez...

Read More ...

ZAPROSZENIE NA KONFERENCJĘ "STUDENCI ZAGRANICZNI W POLSCE 2019"

Znakomici mówcy, ciekawy program, unikalne miejsce - to najkrótsza charakterystyka konferencji "Studenci zagraniczni w Polsce 2019", która odbędzie się 17-18 stycznia 2019 roku w...

Read More ...

POLSKIE UCZELNIE W ŚWIATOWEJ PERSPEKTYWIE

Możliwości stworzone przez ustawę 2.0 do zwiększenia międzynarodowej postrzegalności (visibility) polskich uczelni i poprawy ich pozycji to główny temat konferencji "Polskie uczelnie w światowej...

Read More ...

SPOTKANIE REKTORÓW SZKÓŁ POLSKICH W WARSZAWIE

30 września 2018 r. na zaproszenie Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Jarosława Gowina odbyło się w Warszawie Spotkanie Rektorów Szkół Polskich oraz środowiska...

Read More ...

EDU IT TRENDS - KIERUNKI ROZWOJU TECHNOLOGII DLA UCZELNI WYŻSZYCH

Odpowiedni poziom innowacyjności uczelni jest niezwykle istotnym wskaźnikiem w rankingach. Jest to również ważny element w procesie pozyskiwania studentów. Wizerunek uczelni budowany jest poprzez...

Read More ...

„DZIEŃ INTERNACJONALIZACJI” NA UNIWERSYTECIE EKONOMICZNYM W KATOWICACH

Drodzy PRomowicze,w środę 20 czerwca 2018 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach po raz kolejny odbędzie się „Dzień Internacjonalizacji” - cykliczne wydarzenie, którego głównym celem jest...

Read More ...

KSIĄŻKA DLA RZECZNIKÓW AUTORSTWA CZŁONKÓW PROM-U

  Rzecznik prasowy – oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna, książka pod redakcją Beaty Czechowskiej-Derkacz i Marka Zimnaka jest adresowana do studentów, adeptów działów...

Read More ...

AKTUALNOŚCI

Konferencja "Cyfrowe Horyzonty" "Cyfrowe Horyzonty" odbędą się 20 września 2024 roku w Hotelu Bristol w Rzeszowie. Wydarzenie to organizowane przez Akademię Górnośląską im. Wojciecha Korfantego w...

Read More ...