Toruń – "Pragmatyka i etyka uczelnianego public relations. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych", Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 30 czerwca - 3 lipca 2013 r.
PRAGMATYKA I ETYKA UCZELNIANEGO PUBLIC RELATIONS. WARSZTATY DLA SŁUŻB PRASOWYCH I PROMOCYJNYCH
Konferencja zorganizowana została wspólnie przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” i Uniwersytet Mikołaja Kopernika w dniach 30 czerwca – 3 lipca 2013 r. w Toruniu.
Tematem Konferencji było przedstawienie i ćwiczenie różnych form aktywności wizerunkowej i promocyjnej uczelni, w których dbałość o wysoką jakość winna być wspierana wysokim poziomem etycznym tych działań, czyniących fakt studiowania na wyższej uczelni i jej ukończenia istotną legitymacją nie tylko naukową, ale i moralną. By tak się działo, aktywności - także promocyjnej - towarzyszyć musi świadomość istnienia świata, oceniającego polskie uczelnie także pod kątem wartości etycznych.
W obszarze polskiej wyższej edukacji istnieją doświadczenia i osoby, które mają znaczący dorobek w obszarze etyczności popularyzacji nauki i wiedzy. Dokonania dr Ewy Hope są w tym obszarze szeroko znane. Także tematyka prawa prasowego oraz wysokich standardów tworzenia tekstów informacyjnych przyczyniła się do faktu takiego, a nie innego doboru prelegentów. Element wiążący emocjonalnie absolwenta z uczelnią, tak dobrze rozpoznawany na uczelniach amerykańskich, jest od lat na poziomie prowadzony na uczelni, będącej współgospodarzem Konferencji – i do jej doświadczeń w tym zakresie również sięgnęli organizatorzy konferencji.
Program
Biogramy
Gospodarz: