MagdalenaSzwajda |
Instytucja
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Stanowiska / funkcje
- Kierowniczka Sekcji Promocyjnej Działu Promocji i Komunikacji UMK (e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ) - Zastępca kierownika Działu Promocji i Komunikacji UMK
- Koordynatorka działania kluczowego „Wzmocnić identyfikację i budować trwałe więzi w ramach wspólnoty Uniwersytetu” w celu strategicznym LUDZIE strategii UMK
Bio
Jestem związana z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu od 2005 roku. W Dziale Promocji i Komunikacji kieruję pracami Sekcji Promocyjnej, która odpowiada za przygotowywanie kampanii reklamowych UMK w mediach, organizację drzwi otwartych, udział w targach edukacyjnych, organizację wydarzeń popularyzujących naukę (np. Toruński Festiwal Nauki i Sztuki, Noc Naukowców), prowadzenie Programu „Absolwent UMK”, prowadzenie kanałów UMK w mediach społecznościowych, działania komunikacyjne YUFE na UMK, koordynację pracy nad przygotowaniem materiałów promocyjnych uniwersytetu, zakup i dystrybuuję gadżetów.
Ze Stowarzyszeniem Prom jestem związana od 2012 roku.
Wykształcenie i certyfikaty:
- Studia podyplomowe „Zarządzanie uczelnią wyższą” (2022)
- Szkolenie „Kontrola zarządcza dla kadry zarządzającej” (2021)
- Szkolenie „Staff training on preventing teamwork dysfunctions” (2021)
- Akademia e-Marketingu Clear Sense w zakresie e-marketingu w biznesie (2015)
- Pedagogika, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (2003)