Magdalena
Szwajda

 

Instytucja

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Stanowiska / funkcje
  • Kierowniczka Sekcji Promocyjnej Działu Promocji i Komunikacji UMK (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
  • Zastępca kierownika Działu Promocji i Komunikacji UMK
  • Koordynatorka działania kluczowego „Wzmocnić identyfikację i budować trwałe więzi w ramach wspólnoty Uniwersytetu” w celu strategicznym LUDZIE strategii UMK
  •  
  •  
Bio

Jestem związana z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu od 2005 roku. W Dziale Promocji i Komunikacji kieruję pracami Sekcji Promocyjnej, która odpowiada za przygotowywanie kampanii reklamowych UMK w mediach, organizację drzwi otwartych, udział w targach edukacyjnych, organizację wydarzeń popularyzujących naukę (np. Toruński Festiwal Nauki i Sztuki, Noc Naukowców), prowadzenie Programu „Absolwent UMK”, prowadzenie kanałów UMK w mediach społecznościowych, działania komunikacyjne YUFE na UMK, koordynację pracy nad przygotowaniem materiałów promocyjnych uniwersytetu, zakup i dystrybuuję gadżetów.

Ze Stowarzyszeniem Prom jestem związana od 2012 roku.

Wykształcenie i certyfikaty:

  • Studia podyplomowe „Zarządzanie uczelnią wyższą” (2022)
  • Szkolenie „Kontrola zarządcza dla kadry zarządzającej” (2021)
  • Szkolenie „Staff training on preventing teamwork dysfunctions” (2021)
  • Akademia e-Marketingu Clear Sense w zakresie e-marketingu w biznesie (2015)
  • Pedagogika, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (2003)