Article
Drodzy PROMowicze,
Z przyjemnością ogłaszamy kolejną, ekspresową w tym roku, VII edycję konkursu PROMyki – na najlepsze projekty promujące uczelnie wyższe i ich aktywności w okresie ostatniego roku akademickiego.
Do 22 maja br. przyjmujemy zgłoszenia w dwóch kategoriach:
1. Promocja głównych kierunków aktywności uczelni
2. Zastosowanie nowych mediów (nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka)
Zgłaszane projekty oceniane będą wg nastepujących kryteriów:
1) innowacyjność i kreatywność projektu,
2) racjonalność i efektywność z punktu widzenia kosztów i korzyści,
3) stopień osiągnięcia zakładanych celów i siła oddziaływania (mierniki sukcesu),
4) oryginalność i jakość doborze narzędzi i metod realizacji projektu,
5) zgodność z powszechnie uznawanymi zasadami public relations ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów etycznych.
Projekty oceniać będzie 9-osobowa Komisja złożona z członków Stowarzyszenia, zwycięzców poprzednich edycji konkursu oraz ekspertów zewnętrznych.
Regulamin konkursuKarta zgłoszeniowa (max.4000 znaków)Ogłoszenie do druku
Nagrodami dla zwycięzców w konkursie są nagrody rzeczowe i pakiety marketingowe oferowane przez naszych partnerów i sponsorów.Zgłoszenia przyjmowane będą do dnia 22 maja włącznie.
Wypełnione zgłoszenia przesłać do 22 maja 2017 na adres sekretarza Jury: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (tel.519 340 509)
Zgłoszenia z załącznikami powyżej 5 MB proszę wysyłać przez WeTransfer!
Ogłoszenie wyników nastąpi podczas wieczoru galowego, kończącego najbliższą konferencję PROM w Dolinie Charlotty, dn. 6 czerwca br.
Sponsorzy konkursu:


Do końca regulaminowego czasu do sekretarza Jury wpłynęło 18 projektów w obu kategoriach łącznie. Projekty łączą promocję nauki i promocję uczelni – bo tak należy odczytywać działania promujące naukę, ale realizowane na danej uczelni czy też pod jej wyłącznym wyraźnym logo. Od tego roku stworzyliśmy także możliwość zdobycia nagród w kategorii Nowe Media tym kreatorom działań uczelnianych, którzy stworzyli projekty wykorzystujące nowe technologie informacyjne i wprowadzili je w życie. Ta druga nagroda nosi imię Andrzeja Sołtysiaka, wieloletniego admina projektów internetowych PRom-u.
Ponieważ jurorzy nie pracowali kolegialnie, jako że w tej edycji pochodzą z Wrocławia, Opola, Warszawy i Torunia, więc każdy z nich sporządził swoją listę rankingową z punktacją i przesłał ją do sekretarza Jury, który zsumował dane. Wyniki, które za moment podam, są rezultatem tego procesu.
Wszystkim uczestnikom czwartej edycji naszych proMYK-ów serdecznie gratuluję odwagi, wspaniałych pomysłów, i ich twórczej realizacji. Gorące podziękowania adresuję do sponsorów - fundatorów nagród. Bardzo dziękuję za wykonaną pracę całemu Jury ze szczególnym uwzględnieniem sekretarza, Moniki Żurkowskiej i zapraszam do edycji 2016. Informacje na jej temat opublikujemy - jak zwykle – naszymi kanałami, prawdopodobnie tuż po naszej 26. Konferencji.
WYNIKI
Kategoria I
Zwycięzca
W kategorii „Działania popularyzujące naukę oraz uczelnię” wygrywa projekt:
Wyższej Szkoły Logistyki z Poznania zatytułowany „WSL dla szkół średnich”
Projekt obejmował olbrzymi zakres ogólnopolskich działań podjętych przez uczelnię w celu zarówno popularyzacji wiedzy o logistyce, jak i promowania uczelni wśród tysięcy młodych ludzi, dla których poznańska uczelnia może się stać miejscem zdobycia dyplomu, nowoczesnych i potrzebnych umiejętności oraz zawodu.
Wyróżnienie
W tej samej kategorii wyróżnienie otrzymuje projekt przygotowany i realizowany przez Biuro Informacji, Promocji i Rekrutacji, nazwany „Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu – Naturalny wybór”.
Właśnie posłużenie się słowem „naturalny” – poprzez oczywiste skojarzenie z pojęciem „natura”było narzędziem stanowiącym o sile projektu. Zarówno działania promocyjne podejmowane przy użyciu owoców-symboli, jak i rozmach akcji przyniosły uczelni oczekiwane rezultaty.
Kategoria II
Zwycięzca
W kategorii „Działania promocyjne i komunikacyjne prowadzone w obszarze Nowych Mediów (nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka) jako najlepszy jury wybrało projekt Akademii Leona Koźmińskiego za unikalny projekt adresowany w coraz ważniejszym dla uczelni polskich kierunku , czyli w stronę cudzoziemców. Projekt nosi nazwę „Blog obcojęzyczny „Students in Warsaw”.
Działania tego typu, pomysłowe i sprawnie prowadzone, pozwalają zrozumieć, dlaczego uczelnia Leona Koźmińskiego jest liderem wśród uczelni z największą ilością obcokrajowców, których blogowa aktywność przynosi korzyści nie tylko samej uczelni, ale i – wizerunkowo -nam wszystkim.
Wyróżnienie
Wyróżnienia w kategorii „Działania promocyjne i komunikacyjne prowadzone w obszarze Nowych Mediów (nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka) Jury postanowiło przyznać „#AGH - kompleksowe działania w mediach społecznościowych popularyzujące uczelnię oraz naukę”
wprowadzony w życie przez służby prasowo-promocyjne Akademii Górniczo-Hutniczej.
Siłą projektu okazało się wykorzystanie różnych możliwych dzięki nowym technologiom kanałów dostępu do odbiorców oraz kreatywnie prowadzone akcje.
Zwycięzcy w obu kategoriach otrzymują – wzorem ubiegłych lat – nagrodę rzeczową w postaci rzeźby – Lampy Promującej Promyki, natomiast zarówno zwycięzcy jak i wyróżnieni nagrodzeni zostają kampaniami promocyjnymi w portalach współpracujących z uczelniami w naszym kraju, to znaczy z Centrum Efekty, GoldenLine, i Brainly.pl
Do końca maja bieżącego roku – zgodnie z regulaminem konkursu - do sekretarza Jury wpłynęły projekty z pięciu uczelni. Projekty łączą promocję nauki i promocję uczelni – bo tak należy odczytywać działania promujące naukę, ale realizowane na danej uczelni czy też pod jej wyłącznym wyraźnym logo. W tym roku stworzyliśmy także możliwość zdobycia nagród indywidualnych tym kreatorom działań promocyjnych na uczelni, którzy stworzyli projekty autorskie i wprowadzili je w życie.Ponieważ jurorzy nie pracowali kolegialnie, jako że w tej edycji pochodzą z Wrocławia, Opola i Warszawy, więc każdy z nich sporządził swoją listę rankingową z punktacją i przesłał ją do sekretarza Jury, który zsumował dane. Wyniki, które za moment podam, są rezultatem tego procesu.Wszystkim uczestnikom czwartej edycji naszych proMYK-ów serdecznie gratuluję odwagi, wspaniałych pomysłów, i ich twórczej realizacji. Gorące podziękowania adresuję do sponsorów - fundatorów nagród. Bardzo dziękuję za wykonaną pracę całemu Jury ze szczególnym uwzględnieniem sekretarza, Moniki Żurkowskiej i zapraszam do edycji 2015. Informacje na jej temat opublikujemy - jak zwykle – naszymi kanałami, prawdopodobnie tuż po naszej 24. konferencji w Sandomierzu.

W kategorii „Działania popularyzujące naukę i/lub uczelnię zaprojektowane i realizowane przez zespoły uczelniane dedykowane projektowi” zwycięzcą zostaje projekt:
KSIĄŻKA DLA DZIECI „Psotopolis. Gigawędrówka” przygotowany i realizowany pod kierunkiem Kingi Nemere-Czachowskiej przez CENTRUM PROMOCJI I INFORMACJI – PROGRAM „ABSOLWENT UMK” – oczywiście z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Popularyzacja nauki oraz promocja UMK w gronie dzieci w wieku 7-10 lat poprzez interaktywną książkę z 10 zadaniami do samodzielnego wykonania. Akacja dzieje się na UMK, prawdziwe treści naukowe (badania prowadzone na UMK) oraz uczelniane (działania i usytuowanie jednostek) „przemycone” zostały poprzez przygody trojga bohaterów - małych Psotnikusów: Złośnicy, Niszczyciela i Szkodnika, którzy powstali w wyniku eksperymentu, następnie - bawiąc się, poznają tajniki uniwersytetu, a dzięki obcowaniu ze światem akademickim przechodzą wewnętrzną i zewnętrzną przemianę…
W tej samej kategorii wyróżnienie otrzymuje projekt:
Pasje-Tryptyk przygotowany i realizowany pod kierunkiem Pani Doroty Sikory przez Biuro Informacji, Promocji i Rekrutacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
Projekt trzech filmowych portretów – „Pasje-tryptyk” ma na celu przybliżenie trzech postaci, dwójki absolwentów i jednego studenta, poprzez ukazanie ich pasji. Celem projektu było przedstawienie uczelni jako miejsca, gdzie rodzą się pomysły na życie, miejsca, w którym można osiągnąć cel, które wzmacnia potencjał tkwiący w studentach. Filmy, osiągające kilkudziesięciotysięczną oglądalność, można obejrzeć na uczelnianym kanale serwisu Youtube.
W kategorii „Autorskie działania promocyjne i komunikacyjne na rzecz uczelni i/lub nauki” zwycięzcą została:
Pani Katarzyna Kołys reprezentująca Wydział Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej za pomysł i wdrożenie projektu „Bawimy się kryształami”. Autorka opracowała projekt, którego celem jest uświadomienie dzieciom i młodzieży, że krystalografia umożliwiła zdobycie wiedzy na temat struktur DNA, tworzenie protein w komórkach, projektowanie nowoczesnych materiałów i rozwój elektroniki. Unikatowość projektu „BaWIMy się kryształami” polega na połączeniu aspektów chemiczno–fizycznych ze sztuką i designem. Autorka współpracuje w nim z Muzeum M.Skłodowskiej-Curie, Polskim Towarzystwem Chemicznym, dziennikarzami naukowymi, konserwatorem sztuki i designerką. Przypomnijmy, że Katarzyna Kołys w ubiegłorocznej edycji promyk-ów została dwukrotnie wyróżniona za dwa inne swoje projekty promocyjne, realizowane na macierzystym Wydziale.
Wyróżnienia w kategorii „Autorskie działania promocyjne i komunikacyjne na rzecz uczelni i/lub nauki” Jury postanowiło w tym roku nie przyznawać.
Zwycięzcy w obu kategoriach otrzymują – wzorem ubiegłych lat – nagrodę rzeczową w postaci rzeźby – Lampy Promującej Promyki, natomiast zarówno zwycięzcy jak i wyróżnieni nagrodzeni zostają kampaniami promocyjnymi w portalach współpracujących z uczelniami w naszym kraju, to znaczy z Centrum Efekty, GoldenLine, Edulandia.
Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu ProMYKi , organizowanego od sześciu lat przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” na najlepszy projekt lub działanie promujące naukę/uczelnie oraz na najlepszy projekt w obszarze nowych mediów to Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wyróżnienia otrzymały dwa uniwersytety – Uniwersytet Gdański oraz także Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Nagrodzonym i wyróżnionym gratulujemy, wszystkim uczelniom dziękujemy za nadesłane projekty!
ProMyki – konkurs organizowany od sześciu lat przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” na najlepszy projekt lub działanie promujące naukę/uczelnie oraz na najlepszy projekt w obszarze nowych mediów – to wydarzenie szczególne. Stowarzyszenie zrzesza bowiem największe publiczne i niepubliczne szkoły wyższe w Polsce – jest to zatem jedna z najważniejszych, branżowych nagród.
Na tegoroczny konkurs wpłynęło 13 projektów z uczelni w całej Polsce. Nagrody i wyróżnienia przyznano w dwóch kategoriach: Promocja nauki/uczelni oraz Nowe Media – ta druga nagroda nosi imię Andrzeja Sołtysiaka, wieloletniego administratora projektów internetowych PRom-u.
WYNIKI
Kategoria I
Zwycięzca
W kategorii: „Najlepszy projekt lub działanie promujące naukę/uczelnie” zwycięzcą konkursu została Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego za projekt „200 lat SGGW”.
Wyróżnienie
Wyróżnienie otrzymał Uniwersytet Gdański za projekt „Dni Mózgu 2016 w Trójmieście”.
Kategoria II
Zwycięzca i wyróżnienie
W kategorii „Działania promocyjne i komunikacyjne prowadzone w obszarze Nowych Mediów”– nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka – zwycięzcą został Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach za projekt „Nowe media jako narzędzia wspierające komunikację i internacjonalizację”. UE w Katowicach zdobył również w tej kategorii wyróżnienie za projekt „Nowe media w szkolnictwie wyższym – wymiana poglądów i doświadczeń pomiędzy uczelniami z całego świata”.
Nagrody zostały wręczone w czasie konferencji „PRom”, która odbyła się w Józefowie w dniach 19-22 czerwca 2016, zatytułowanej „Zrozumieć młodych i nowe media, czyli radykalnie praktyczne podejście do komunikacji uczelni”. Konferencję, we współpracy ze Stowarzyszeniem, zorganizowała Akademia Leona Koźmińskiego
Sponsorzy konkursu:
Centrum EFEKTY
GoldenLine i GazetaPraca.pl
Brainly
Zwycięzcy otrzymali łącznie 54 tysiące złotych na realizację akcji reklamowych na portalach sponsorów.
Na tegoroczny konkurs wpłynęły następujące projekty:
1. Politechnika Warszawska:
- Cykl artykułów Badania-Innowacje-Technologie
- Odkryj tajemnice Politechniki Warszawskiej
- Snapchat Politechniki Warszawskiej – kampania promocyjna studiów pierwszego stopnia
2. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Wybieram UE – akcja promocyjno-rekrutacyjna
- Nowe media jako narzędzia wspierające komunikację i internacjonalizację
- Nowe media w szkolnictwie wyższym – wymiana poglądów i doświadczeń pomiędzy uczelniami z całego świata
3. Uniwersytet Gdański
- Dni Mózgu 2016 w Trójmieście
4. Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
- 200 lat SGGW
- Dwustulatka – film na 200-lecie tradycji SGGW
- Ramki Insta na FB
5. Uczelnia Jana Wyżykowskiego
- Kampania promująca połączenie DWSPiT w Polkowicach oraz UZZM w Lubinie w Uczelnię Jana Wyżykowskiego
6. Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
- „Głos Uczelni”- nowa formuła czasopisma uczelnianego
- Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu oczami ukraińskich studentów „WrocUAw”
Wszystkie projekty były oceniane przez jury w składzie:
Marek Zimnak, przewodniczący jury, Prezes Zarządu Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
Piotr Czarnowski, FirstPR
Bartosz Dembiński, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Wojciech Zalewski, Wyższa Szkoła Logistyki
Marcin Witkowski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Toruń, 4 lipca 2013 W trakcie 21. Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich, która odbywała się w Toruniu w dniach 30 czerwca – 3 lipca, rozdano stowarzyszeniowe nagrody w trzeciej edycji konkursu na najlepsze projekty promujące naukę i uczelnie.
Zwycięzcą w kategorii „Promocja Nauki” została...

natomiast w kategorii „Promocja Uczelni”

Wyróżnienia w obu kategoriach przypadły

Zwycięzcy otrzymali kampanie internetowe wartości wielu tysięcy złotych ufundowane przez GoldenLine, Centrum EFEKTY, portal Zadane.pl i Press Service oraz – jako nagrodę rzeczową – artystyczne „lampy promujące promienie” wrocławskiego artysty Leszka Chorążyczewskiego.
Jurorami w tej edycji promyków byli Piotr Czarnowski, Kinga Kubiak, ubiegłoroczni zdobywcy nagrody Hanna Filipowicz z PWSZ Piła i Agnieszka Milik-Skrzypczak z Collegium Medicum UMK oraz członkowie zarządu Stowarzyszenia PRom Beata Czechowska-Derkacz, Marcin Witkowski i Marek Zimnak.




Do sekretarza Jury wpłynęło osiem projektów z sześciu uczelni – Uniwersytet Ekonomiczny z Krakowa oraz bydgoskie Collegium Medium Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu złożyły po dwa projekty. Projekty w swojej większości łączą promocję nauki i promocję uczelni – bo tak należy odczytywać działania promujące naukę, ale realizowane na danej uczelni czy też pod jej wyłącznym wyraźnym logo. Toteż nasze regulaminowe rozróżnienie pozostawiliśmy do interpretacji poszczególnym jurorom – jeśli którykolwiek z członków uznało, że dany projekt bardziej wypełnia funkcję promocji nauki, premiował go w tej kategorii.
Nie były to jedyne dylematy, towarzyszące jury. W mniejszych ośrodkach akademickich jedyna funkcjonująca tam uczelnia pełni wobec miast często funkcje kulturotwórcze i integracyjne, niekoniecznie stricte naukowe. Czy to powinno ją dyskwalifikować w naszym konkursie? Z kolei czy projekt, w który zaangażowany jest cały potencjał naukowy i organizacyjny uczelni, a wsparty działaniami biura promocji, może i powinien konkurować z projektami wyłącznie firmowanymi przez aktywność i pomysłowość naszych biur (np. projekty międzynarodowe)? Tego typu dylematów mamy sporo, jako że pomysłowość Państwa jest nieskończona i nie chcecie nam życia ułatwić.
Ponieważ jurorzy nie pracowali kolegialnie, jako że pochodzą z Poznania, Wrocławia i Warszawy, więc każdy z nich sporządził swoją listę rankingową z punktacją od 7 punktów do zera. Listy spłynęły do sekretarza Jury, który zsumował dane.
Zwycięzcą i zdobywca proMYK-a w kategorii „Promocja Nauki” zostało
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Dzień Nauki „Medicalia”
Dla uczelni zdobycie proMYK-a oznaczało:
• voucher na kwotę 6.000 zł do zrealizowania w postaci kampanii reklamowej na portalach prowadzonych przez CENTRUM EFEKTY
• kampania reklamowa w serwisie GoldenLine o wartości 6.000 zł
• kampania reklamowa w serwisie ZADANE.pl o wartości 6.000 zł
O projekcie tym juror pan Piotr Czarnowski napisał: Przejrzysty, potrzebny społecznie. Komunikacja z wieloma grupami odbiorców. Nagrodę główną – Lampę Promującą Promyki wręczyły Karolina Lewandowska z firmy Centrum EFEKTY oraz Natalia Osica ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Zwycięzcą i zdobywca proMYK-a w kategorii „Promocja Uczelni” została
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile
”Propaganda sukcesu - sukces propagandy”
Dla uczelni zdobycie proMYK-a oznaczało:
• voucher na kwotę 6 000 zł do zrealizowania w postaci kampanii reklamowej na portalach prowadzonych przez CENTRUM EFEKTY
• kampanię reklamową o wartości 6.000 złotych w serwisie GoldenLine
• kampania reklamowa w serwisie ZADANE.pl o wartości 6.000 zł
O projekcie tym szef Promocji Uniwersytetu Warszawskiego Kamil Melcer powiedział: Pomysł na temat przewodni i sposób prezentacji - nieszablonowe i zgodne z aktualnymi trendami…
Nagrody wręczyli Krzysztof Domagała i Artur Żarko z GoldenLine Polska, a także Wojciech Zalewski z Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu.
Wyróżnienie w kategorii „Promocja Nauki” otrzymał
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
za projekt:
Uniwersytet Dziecięcy
Dla uczelni zdobycie proMYK-a oznaczało:
• voucher na kwotę 3 tys. zł do zrealizowania w postaci kampanii reklamowej na portalach prowadzonych przez CENTRUM EFEKTY
• kampanię reklamową w serwisie GoldenLine na rok o wartości 3.000 złotych
• kampania reklamowa w serwisie ZADANE.pl o wartości 3.000 zł
O projekcie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie redaktor naczelna portalu proto.pl pani Kinga Kubiak powiedziała: Projekt, który wymagał nie tylko dużego zaangażowania prowadzących, ale także nadzorujących…
Nagrodę wręczył dr Krzysztof Szwejk, rzecznik prasowy Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.
Wyróżnienie w kategorii „Promocja Uczelni” otrzymał również
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowieza projekt:
UEK dla Wschodu
Dla Uczelni zdobycie proMYK-a oznaczało:
• voucher na kwotę 3 tys. zł do zrealizowania w postaci kampanii reklamowej na portalach prowadzonych przez CENTRUM EFEKTY
• kampanię reklamową w serwisie GoldenLine na rok o wartości 3.000 złotych
• kampania reklamowa w serwisie ZADANE.pl o wartości 3.000 zł
Jurorka Natalia Osica, rzeczniczka prasowa Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej powiedziała: Jestem pod wrażeniem. Najlepszy projekt sprzedażowy.
Nagrodę wręczył Kamil Melcer, szef Biura Promocji Uniwersytetu Warszawskiego.
W trakcie XVII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", zorganizowanej w Gdyni wspólnie z Akademią Marynarki Wojennej, rozstrzygnięty został konkurs na najlepszy projekt lub działanie promujące naukę oraz uczelnie. Była to pierwsza edycja tego konkursu, noszącego nazwę "proMYK", co - w opinii organizatorów - powinno kojarzyć się zarówno z nazwą Stowarzyszenia, jak i z walorami promocyjnymi konkursu. Zwycięzcą i zdobywcą proMYKa, w kategorii "Promocja Nauki" została Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej za projekt: "CENTRUM PRASOWE SWPS". O projekcie juror Piotr Czarnowski powiedział: "To bardzo praktyczne narzędzie informacyjne i komunikacyjne, o długofalowym działaniu, budujące nie tylko relacje ale i wizerunek. Doskonały pomysł na promocję intelektu, przy okazji edukacja dla mediów i opinii publicznej".

Zwycięzcą i zdobywcą proMYKa w kategorii "Promocja Uczelni" została Wyższa Szkoła Logistyki z Poznania za projekt: "TRZECIA OGÓLNOPOLSKA OLIMPIADA LOGISTYCZNA".
W ocenie redaktor naczelnej portalu PRoto.pl Kingi Kubiak, jurorki konkursu, na uwagę zasłużyło skuteczne wybranie grupy docelowej i spójność działań, które były jednocześnie działaniami promującymi uczelnię, ale i naukę. Jurorzy złożyli dodatkowe gratulacje autorom projektu za badanie skuteczności akcji i wymierne efekty.
Ponadto, wyróżnienia otrzymały Dolnośląska Szkoła Wyższa za projekt: "PROMOCJA I EDUKACJA POPRZEZ KULTURĘ"
oraz
Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej za projekt "BLOGI WYDZIAŁOWE". Zwycięskie uczelnie otrzymały – oprócz nagrody rzeczowej w postaci Lampy Promującej, autorstwa wrocławskiego rzeźbiarza Leszka Chorążyczewskiego – kampanie na portalach GoldenLine.pl, Uczelnie.pl i Centrum EFEKTY oraz wywiady w dwutygodniku COGITO.