Paweł
Pasławski

 

Uczelnia

Akademia WSB we Wrocławiu

Stanowiska / funkcje
  • wiceprezes ds. strategii i rozwoju Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

  • dyrektor Centrum Studiów Podyplomowych we Wrocławiu w Akademii WSB (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

Bio

Od 2002 roku związany z branżą komunikacji, marketingu, promocji i PR na rzecz uczelni zarówno niepublicznych, jak i publicznych. Współtwórca i wieloletni szef marketingu i PR, a także członek Konwentu i Rady Założyciela Wyższej Szkoły Filologicznej we Wrocławiu (2002-2016), dyrektor Centrum Marketingu, kierownik Biura Promocji oraz kierownik Biura ds. upowszechniania nauki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (2017-2020). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Ekspert, nieustannie szukający kompromisu pomiędzy wskazówkami, których dostarczają twarde i często bezwzględne dane analityczne, a podszeptami własnego doświadczenia, intuicji i przede wszystkim wszechobecnych  emocji. Marketingowiec, PRowiec, organizator i żeglarz, który w wolnych chwilach zamienia się w ogrodnika, wędzarza, serowara i zielarza.