![]() |
MarcinTomkiel |
Uczelnia
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Stanowiska / funkcje
-
rzecznik prasowy Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
-
redaktor naczelny gazety „Medyk Białostocki”
Bio
Rzecznik prasowy Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku i redaktor naczelny gazety „Medyk Białostocki”. Członek Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich PRom. Ma 20 letnie doświadczenie dziennikarskie (Polskie Radio i TVP3 Białystok). Był dziennikarzem ekonomicznym, publicystą, prezenterem i reportażystą. Przez 6 lat kierował grupą kreatywnych, utalentowanych ludzi w Redakcji Aktualności (Newsroom).
Obecnie wspiera słynącą z innowacji w medycynie (pierwsze w Polsce Centrum Sztucznej Inteligencji w Medycynie), jedną z najlepszych polskich uczelni - Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Wspólnie z doświadczonym zespołem zajmuję się promocją i marketingiem Uczelni. Łączy potencjały naukowców i przedsiębiorców. Marcin Tomkiel jest także wiceprezesem Fundacji „Technotalenty”, której misją jest „Budowanie kultury innowacji w północno-wschodniej Polsce poprzez wsparcie rozwoju talentów”.
Oprócz magisterskich studiów uniwersyteckich na UwB, (historia) ukończył także podyplomowe studia menedżerskie na Wydz. Ekonomii i Zarządzania, oraz Bankowość i Politykę Pieniężną w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN w Warszawie. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy moderatora konferencji naukowych
i biznesowych. Znajomość mediów elektronicznych i społecznościowych, wystąpienia publiczne, komunikacja, sytuacje kryzysowe - to dziedziny z których przekazuje swoją wiedzę jako wykładowca PR na studiach menedżerskich, doktoranckich i MBA w ochronie zdrowia. Autor strategii PR i wizerunkowych dla firm i osób publicznych. Marcin Tomkiel użycza także swego radiowego głosu jako lektor w filmach promocyjnych, dokumentach, czy produkcjach audiobooków.
Oprócz mediów i PR Marcin Tomkiel interesuje się nowoczesną medycyną, gospodarką i historią militarnych strategii (jest autorem kilku książek: m.in. "Zaufany sztabowiec Piłsudskiego", "Wojna mocarstw. Podlasie 1914-15") .
W realiach błyskawicznie rozwijającego się świata, gospodarki 4.0 i ekspansji mediów społecznościowych jedyną pewną w życiu (oprócz śmierci i podatków) wydają się zmiany. Dlatego w życiu wybrzmiewają mu słowa Eleanor Roosevelt "Great Minds Discuss Ideas. Average Minds Discuss Events. Small Minds Discuss People."
![]() |
![]() |