Nasze Stowarzyszenie to sieć ekspertów, którzy na co dzień zawodowo zaangażowani są w tworzenie dobrego wizerunku Uczelni.

 

WIĘCEJ O STOWARZYSZENIU

Anna
Rolczak

 

Uczelnia

Uniwersytet Łódzki

Stanowiska / funkcje
  • dyrektor Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
  • członkini Zarządu Stowarzyszenia PRom (od czerwca 2019)
Bio

Centrum Promocji kieruję od 2016 roku, nasz zespół spaja komunikację Uniwersytetu Łódzkiego, odpowiadamy m.in. za prowadzenie komunikacji UŁ zarówno w na profilach społecznościowych, jak i za kontakty z mediami lokalnymi oraz krajowymi. Pomagamy popularyzować naukę, promujemy wyniki badań. Przybliżamy historie sukcesu i dokonań studentów, doktorantów, kół naukowych, naukowców, zespołów badawczych oraz pracowników administracji. Wspieramy działania z zakresu społecznej odpowiedzialności uczelni oraz proekologiczne. Odpowiadamy za identyfikację graficzną, realizujemy materiały wideo. Jestem zaangażowana w prace zespołu roboczego odpowiedzialnego za komunikację w European University of Post-Industrial Cities (UNIC). Praktyczne doświadczenie zdobywałam w pracy zawodowej dla instytucji publicznych oraz przedsiębiorstw – budowa strategii marketingowych i wizerunkowych, projektowanie usług i produktów, organizacja i realizacja działań z obszaru media relations. 

Do Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom" należę od 2014 roku, od 2019 jestem w zarządzie, należę także do European Association of Communication Professionals in Higher Education "EUPRIO", jako reprezentantka UŁ. 

WYBRANE WYSTĄPIENIA, PROWADZONE WARSZTATY  
  • Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, tytuł warsztatów: Rola stron internetowych w promocji nauki (2021 | Słupsk)
  • International Staff Week „Free your mind – Design your strategy” organizowany przez Uniwersytet Jagielloński i Łódzki, tytuły warsztatów: Past, present and the future from the perspective of Promotion Centre. The story of rebranding of the University of Lodz oraz Cooperation with local institutions and departments of the City of Lodz Office (2019 | Łódź)
  • Konferencja Bundesverband Hochschulkommunikation, tytuł wystąpienia: The art of choice - best practices social media usage from abroad (2018 | Heidelberg)
  • Konferencja European Association of Communication Professionals in Higher Education, tytuł wystąpienia: Not sticks but carrots: how can we keep our community more informed? (2018 | Sevilla)
  • Seminarium Uczelnia na miarę potrzeb, tytuł wystąpienia: Profesjonalizacja wizerunku uczelni wyższej (2017 | Warszawa)

 WYKSZTAŁCENIE I CERTYFIKATY

  • Studia MBA | Uniwersytet Łódzki, Minot State University (2020 – 2022)
  • Level 4 Certificate in Professional Marketing | The Chartered Institute of Marketing (2021)
  • Service Design | Studia podyplomowe | School of Forms (2015 – 2016)
  • Master of Science in Professional Communication | Master's degree | Clark University (2011 – 2013)
  • Dziennikarstwo i komunikacja społeczna | Studia licencjackie | Uniwersytet Łódzki (2008 – 2010)
  • Prawo | Uniwersytet Łódzki (2005 – 2012)

 

 

AKTUALNOŚCI

Szkolimy się!

  Za nami XXXIV Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” pt. „Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?” PRom to...

Read More ...

Wybraliśmy zarząd na kadencję 2022 - 2025

  Here we go again! w trakcie konferencji w Toruniu odbyło się Walne Zgromadzenie, podczas którego przeprowadziliśmy wybory do władz Stowarzyszenia. Zarząd pełniący swoje obowiązki 2018 - 2022 otrzymał...

Read More ...

Manifest Popularyzatora Nauki - już gotowy.

  Manifest Popularyzatora Nauki określa takie kwestie, jak, m.in. to kim w Polsce jest popularyzator nauki, jakie kompetencje powinien posiadać, jakie wyzwania stoją przed popularyzatorami. Dokument wypracowali...

Read More ...

Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości - zapraszany na konferencję!

  Zapraszamy na XXXIV Konferencję Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, pt.    „Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?”,   która...

Read More ...

Digital PR robi efekt WOW, czyli jak social media uczelni tworzą jej markę

  31 marca, podczas Konferencji „Studenci Zagraniczni w Polsce 2022” sesję Stowarzyszenia PR i Promocji Polskich Uczelni „PRom” poprowadzi prezeska – Anna Kiryjow-Radzka. Do dyskusji zostali zaproszeni...

Read More ...

Uczelnie solidarne z Narodem Ukrainy

  W obliczu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę polskie uczelnie solidaryzują się z Ukrainą i reagują nie tylko na poziomie słów wsparcia dla naszych Przyjaciół wyrażonych w apelach i...

Read More ...