Trendy w komunikacji uczelni. Perspektywy na przyszłość.


KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

w związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją epidemiologiczną w Polsce, dotyczącą ryzyka zakażenia koronawirusem SARS-Cov-2, Zarząd Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” podjął Uchwałę o przeniesieniu terminu XXXIV Konferencji na jesień.

Konferencja planowana na 15-18 marca 2020 r. nie odbędzie się w trosce o zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i higieny podczas konferencji oraz podczas podróży z nią związanej. Do podjęcia takiej decyzji właśnie dziś, przyczyniły się przede wszystkim:
- rezygnacje z uczestniczenia (w niepokojącej liczbie) z konferencji przez osoby, które się już na konferencję zgłosiły spowodowane zarządzeniami wydawanymi przez rektorów, zakazującymi m.in. podróży krajowych,
- brak możliwości oszacowania, ilu rektorów pod wpływem aktualnej sytuacji oraz wydawanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego komunikatów, ale także pod wpływem wypowiedzi przedstawicieli władz państwowych oraz władz instytucji sanitarno-epidemiologicznych, które zapowiadają rychłe zaostrzenie wydawanych rekomendacji wyda analogiczne zarządzenia na swoich uczelniach,
- docierające do Zarządu Stowarzyszenia sygnały uczestników konferencji, świadczące o obawach bądź to o własne zdrowie, bądź o możliwość wydania takiego zarządzenia przed samą konferencją.

Faktury korygujące będą wystawiane, a zwroty opłaty konferencyjnej dokonywane sukcesywnie, w najszybszym możliwym terminie. O dokładnym terminie i miejscu jesiennej konferencji poinformujemy Państwa niezwłocznie po podjęciu tej decyzji.

Z wyrazami szacunku,
Anna Kiryjow-Radzka
Prezes Zarządu Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom"







Zapraszamy na współorganizowaną przez Politechnikę Białostocką

oraz Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

XXXIV Konferencję Stowarzyszenia „PRom” pt.

„Trendy w komunikacji uczelni. Perspektywy na przyszłość”,

która odbędzie się w dniach 15-18 marca 2020 r. na Politechnice Białostockiej.


Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w konferencji! Gwarantujemy wysoki poziom merytoryczny oraz możliwość wymiany doświadczeń z osobami od wielu lat zajmującymi się zagadnieniami zbliżonymi do Państwa codziennych zadań.

Warsztaty poprowadzą m.in. dr Monika Koperska (Rzecznicy Nauki), Aleksandra i Piotr Stanisławscy (Crazy Nauka), Ferran Llunell (Universitat Pompeu Fabra – Barcelona), dr hab. Agnieszka Kampka (Polskie Towarzystwo Retoryczne), dr Mikołaj Fedorowicz (Marsz dla nauki), Joanna Domagała ("Akademia Internacjonalizacji" Study in Poland), dr Julia Nowicka (Akademia Sztuki Wojennej).

Stowarzyszenie PRom tworzą ludzie, dla których największą wartością Stowarzyszenia są... ludzie. Dzięki temu, że się znamy i spotykamy co najmniej dwa razy do roku, nasza praca zyskała nowy wymiar, a z konferencji wracamy pełni nowych pomysłów, naładowani pozytywną energią oraz nie mogąc doczekać się kolejnej konferencji. Wystarczy wziąć udział w jednej konferencji, aby mieć ochotę ciągle tu wracać. Spotkajmy się więc w Białymstoku!

Na wypełnienie formularza zgłoszeniowego czekamy do dnia 06 marca 2020 r.

FORMULARZ REJESTRACYJNY 

Dokumenty do pobrania:

LIST / ZAPROSZENIE
KARTA UCZESTNICTWA (tylko do celów wewnętrznych uczelni) 
PROGRAM 

JESUS CHRIST SUPERSTAR, A. Lloyd Webbera!


Specjalnie dla naszych uczestników w niedzielę, 15 marca, rock opera JESUS CHRIST SUPERSTAR, A. Lloyd Webbera!

W Białymstoku spektakl przygotowuje (premiera 28 lutego) ekipa zacna:

Reżyseria i inscenizacja: Jakub Wocial, Santiago Bello
Kierownictwo muzyczne: Jan Stokłosa
Choreografia: Santiago Bello
Scenografia i kostiumy: Dorota Sabak (Teatr Roma)

Jezus - Michał Grobelny 
Judasz - Łukasz Zagrobelny
Maria Magdalena - Dorota Białkowska

Więcej informacji: https://www.oifp.eu/repertuar/jesus-christ-superstar/

Mamy zarezerwowane bilety dla PRomowiczów na niedzielny wieczór niedzielę.

Cena biletu atrakcyjna: bilet normalny - 76,50 zł po rabacie, ulgowy- 67,50 zł. Warunek – minimum 20 osób.

Budynek Opery i Filharmonii Podlaskiej robi wrażenie, jedna z najnowocześniejszych scen w tej części Europy. Spektakl zaczyna się o 18:00, przejaz z hotelu autokarem, powrót o 20:00.

Potwierdzenia i pieniądze na bilety zbiera Dorota Sawicka. Potrzebujemy szybkich decyzji i potwierdzeń (bilety musimy wykupić wcześniej, inaczej przepadnie nam rezerwacja). Potwierdzenia ślemy na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?

  Za nami XXXIV Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” pt. „Jedyna stała to...

Read More ...

PR I PROMOCJA POLSKIEJ NAUKI W GLOBALNEJ RZECZYWISTOŚCI (POST)PANDEMICZNEJ

Zapraszamy na współorganizowaną przez Akademię Pomorską w Słupsku wspólnie ze Stowarzyszeniem PR i...

Read More ...

Trendy w komunikacji uczelni. Perspektywy na przyszłość.

Konferencja nie odbyła się z uwagi na sytuację epidemiczną. KOMUNIKAT Szanowni Państwo,w związku z...

Read More ...

Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe

Gdańsk „Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe”, Uniwersytet Gdański 20...

Read More ...

PR i Marketing Uczelni 2.0

Pałac Wojanów koło Jeleniej Góry "PR i Marketing Uczelni 2.0", Uniwersytet Ekonomiczny we...

Read More ...

Współpraca z biznesem i przemysłem jako akcelerator działań marketingowych uczelni

Zagórze Śląskie "Współpraca z biznesem i przemysłem jako akcelerator działań marketingowych...

Read More ...

Trudne i nudne? Czyli jak skutecznie promować tematy naukowe, odkrycia, wynalazki, osiągnięcia, kulturę wysoką?

Słupsk "Trudne i nudne? Czyli jak skutecznie promować tematy naukowe, odkrycia, wynalazki,...

Read More ...

Czy w PR i marketingu jest miejsce na etykę?

Nałęczów "Czy w PR i marketingu jest miejsce na etykę?", Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana...

Read More ...

Zrozumieć młodych i nowe media, czyli radykalnie praktyczne podejście do komunikacji uczelni

Józefów – "Zrozumieć młodych i nowe media, czyli radykalnie praktyczne podejście do komunikacji...

Read More ...

Wobec wyzwań: Uczelnie w poszukiwaniu nowych dróg komunikacji

Bronisławów – "Wobec wyzwań: Uczelnie w poszukiwaniu nowych dróg komunikacji", Uniwersytet Łódzki, 24 - 27...

Read More ...

Uczelnia na całe życie

Łochów – "Uczelnia na całe życie", Collegium Mazovia, 21 - 24 czerwca 2015 r.

Read More ...

Strategie komunikacyjne uczelni w erze cyfrowej. Warsztaty dla rzeczników i specjalistów promocji

Sandomierz – "Strategie komunikacyjne uczelni w erze cyfrowej. Warsztaty dla rzeczników i...

Read More ...

Uczelnia polska – uczelnią międzynarodową: jak budować wizerunek na rynkach zagranicznych

Słubice – "Uczelnia polska – uczelnią międzynarodową: jak budować wizerunek na rynkach...

Read More ...

Uniwersytety i nauka: antidotum na trudne czasy? Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Kraków – "Uniwersytety i  nauka: antidotum na trudne czasy? Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Pragmatyka i etyka uczelnianego public relations. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Toruń – "Pragmatyka i etyka uczelnianego public relations. Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Wyzwania i rozwiązania: Strategie komunikacyjne uczelni w nadchodzącej przyszłości

Brenna – "Wyzwania i rozwiązania: Strategie komunikacyjne uczelni w nadchodzącej przyszłości",...

Read More ...

Wizerunek uczelni w warunkach silnej konkurencji

Wałbrzych-Zamek Książ – "Wizerunek uczelni w warunkach silnej konkurencji", Państwowa Wyższa...

Read More ...

Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym. Warsztaty dla służb prasowych

Opalenica – "Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym. Warsztaty dla służb prasowych", Uniwersytet im. Adama...

Read More ...

Polska uczelnia w kontekście międzynarodowym. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Gdynia – "Polska uczelnia w kontekście międzynarodowym. Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Wizerunek uczelni źródłem kosztów i przychodów. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Kazimierz Dolny nad Wisłą – "Wizerunek uczelni źródłem kosztów i przychodów. Warsztaty dla służb...

Read More ...

Pozycjonowanie nowoczesnej uczelni. Warsztaty metod, technik i form promocji

Polańczyk nad Soliną – "Pozycjonowanie nowoczesnej uczelni. Warsztaty metod, technik i form...

Read More ...

Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych uczelni

Kudowa Zdrój – "Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej. Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Rankingi Szkół Wyższych - szansa czy pułapka? Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych wyższych uczelni

Jachranka – "Rankingi Szkół Wyższych - szansa czy pułapka? Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Nowe technologie w promocji wyższej uczelni. Warsztaty i trening praktycznych zastosowań

Wrocław-Kliczków – "Nowe technologie w promocji wyższej uczelni. Warsztaty i trening praktycznych...

Read More ...

Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a wyzwania dla PR i promocji uczelni

Białobrzegi – "Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a wyzwania dla PR i promocji uczelni",...

Read More ...

Białowieża, 2007 r.

Białowieża, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 25-28 lutego 2007 r.

Read More ...

Koszalin (Bornholm), 2006 r.

Koszalin (Bornholm), Politechnika Koszalińska, 28 czerwca – 1 lipca 2006 r. Konferencja PR w...

Read More ...

Zielona Góra, 2006 r.

2006 ZIELONA GÓRA VI Zielona Góra, Uniwersytet Zielonogórski, 1-3 lutego 2006 r. Więcej o...

Read More ...

Konferencje do 2005 roku

2005 5b. Szczecinowo, Uniwersytet w Białymstoku –warsztaty letnie5. Białystok, Uniwersytet w...

Read More ...