Trendy. Technologie. Taktyki. Rozmowy o komunikacji w Europejskim Mieście Nauki Katowice

 

Zapraszamy na XXXVI konferencję Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, która odbędzie się w dniach 2-5 czerwca 2024 r. na Politechnice Śląskiej. Nasza coroczna konferencja to nie tylko platforma do wymiany doświadczeń i wiedzy, ale także doskonała okazja do budowania relacji i współpracy przedstawicieli świata akademickiego oraz praktyków z zakresu public relations, promocji i komunikacji.

TEMAT KONFERENCJI: Trendy. Technologie. Taktyki. Rozmowy o komunikacji w Europejskim Mieście Nauki Katowice

TERMIN: 2-5 czerwca 2024

Przekrojowy temat „Trendy. Technologie. Taktyki. Rozmowy o komunikacji w Europejskim Mieście Nauki Katowice” będzie determinował perspektywy i kierunek dyskusji plenarnych, paneli dyskusyjnych i zajęć skoncentrowanych na case studies.

Konferencja „PRom” to doskonała okazja, żeby:

  • rozwinąć swoje kompetencje zawodowe,
  • zaktualizować i rozszerzyć ekspercką wiedzę,
  • zawrzeć znajomości z wyjątkowej i niepowtarzalnej branży ekspertów od komunikacji uczelnianej.

REGULAMIN 

FORMULARZ REJESTRACJI

Opłata konferencyjna:

  • 890 zł dla członków Stowarzyszenia PRom (członkowie, którzy dołączyli do Stowarzyszenia przed uruchomieniem rejestracji na konferencję),
  • 1150 zł dla osób spoza Stowarzyszenia PRom 

Opłatę konferencyjną prosimy wnieść do 27 maja 2024 r. na rachunek Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” nr: 53 1090 1102 0000 0001 3616 3966. W tytule przelewu należy wpisać: imię i nazwisko, uczelnia. W przypadku rezygnacji z udziału w konferencji po 27 maja 2024 r. opłata konferencyjna nie będzie zwracana. W przypadku rezygnacji do dnia 27 maja 2024  r. zwrotowi podlega 80% opłaty.

Noclegi

Rezerwacji noclegów można dokonywać bezpośrednio w Park Hotel Diament Katowice (na hasło PRom):

Ceny pokoi:

  •  pokój jednoosobowy: 260 zł brutto
  • pokój dwuosobowy: 330 zł brutto

UWAGA!

  • liczba pokoi jednoosobowych jest ograniczona, decyduje wyłącznie kolejność dokonywanych rezerwacji,
  • rezerwacji można dokonywać od 5 kwietnia do 10 maja 2024 r.
  • do 10 maja 2024 r. gwarantujemy nocleg w hotelu, po 10 maja 2024 r. można rezerwować pokoje, jednak ich dostępność będzie uzależniona od obłożenia hotelu

 

PROGRAM

Program będzie uzupełniany na bieżąco. Wkrótce podamy nazwiska panelistów i osób, które będą prezentować case study.

 

Niedziela, 2 czerwca 2024 r. 

 

Przyjazd i rejestracja uczestników – Hotel Diament Katowice

16:00 opcjonalna wycieczka po Europejskim Mieście Nauki Katowice / TBC / 

17:30 Walne Zebranie członków „PRom” 

19:00 Kolacja 

 

Poniedziałek, 3 czerwca 2024 r.

 

8:45 Wyjazd z Hotelu na Politechnikę Śląską 

9:45 Otwarcie konferencji 

Powitanie uczestników konferencji: 

  • prof. dr hab. inż. Arkadiusz Mężyk – rektor Politechniki Śląskiej 

  • Anna Kiryjow-Radzka – prezeska Stowarzyszenia „PRom”, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie 

10:00–10:30 panel otwarcia – Kreowanie wizerunku uczelni i nauki w erze cyfrowej

W panelu udział wezmą przedstawiciele uczelni oraz instytucji popularyzujących naukę.

10:30–11:00 dyskusja panelowa – Globalne aspiracje, lokalne korzenie – promocja uczelni polskich na arenie międzynarodowej 

W panelu udział wezmą przedstawiciele uczelni oraz organizacji promujących umiędzynarodowienie uczelni.

11:00–11:30 przerwa kawowa

11:30–12:00 power speech – Sens i wartość popularyzacji nauki, Centrum Popularyzacji Nauki Politechniki Śląskiej

12:00–13:00 Centrum Przemysłu 4.0, dr hab. inż. Damian Gąsiorek, prof. Politechniki Śląskiej

13:00–15:00 obiad, zwiedzanie kampusu

15:00 Jak skutecznie zatrzymać kryzys, który rozpędza się jak kula śniegowa – case study komunikacji kryzysowej z AGH w KrakowieAnna Żmuda-Muszyńska, Rzeczniczka prasowa, Centrum Komunikacji i Marketingu, Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

15:30 Narzędzia IT wspierające skuteczną komunikację; Maciej Sysak, pełnomocnik Rektora ds. rozwoju systemów informatycznych i komunikacyjnych Uczelni, Uniwersytet Łódzki; konsorcjum Standaryzacja Rozwiązań Zarządczych dla Uczelni 

16:00 Od Niebędącego do Pracownika i co dalej? Wyniki konsultacji środowiskowych określenia „niebędący nauczycielami akademickimi”, 
dr hab. Katarzyna Górak-Sosnowska, Forum Administracji Akademickiej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

16:30 powrót do Hotelu 

19:00–22:00 Gala dinner – uroczysta kolacja połączona z galą wręczenia Nagród Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

 

Wtorek, 4 czerwca 2024 r.

 

10:00–11:00 warsztaty równoległe:

  • Joga na dzień dobryMagdalena Janowska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Łagodna praktyka jogi, w czasie której, w duchu uważności i koncentracji, będziemy dążyć do głębokiego odprężenia i rozluźnienia na wszystkich poziomach. Poprzez praktykę asan, elementy automasażu i ćwiczenia oddechowe wykonamy krok w kierunku poprawy komunikacji ze swoim ciałem, aby – odzyskując z nim kontakt – zbliżać się do stanu naturalnej równowagi i harmonii. Zajęcia są adresowane do wszystkich osób – niezależnie od ich kondycji, stanu zdrowia i wcześniejszych doświadczeń na macie.

  • case study from abroad

11:05–12:05 warsztaty równoległe:

  • Joga na dzień dobryMagdalena Janowska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Łagodna praktyka jogi, w czasie której, w duchu uważności i koncentracji, będziemy dążyć do głębokiego odprężenia i rozluźnienia na wszystkich poziomach. Poprzez praktykę asan, elementy automasażu i ćwiczenia oddechowe wykonamy krok w kierunku poprawy komunikacji ze swoim ciałem, aby – odzyskując z nim kontakt – zbliżać się do stanu naturalnej równowagi i harmonii. Zajęcia są adresowane do wszystkich osób – niezależnie od ich kondycji, stanu zdrowia i wcześniejszych doświadczeń na macie.

  • „Pięć sposobów na skuteczną komunikację treści. Analizy przypadków na Uniwersytecie Łódzkim"; dr Bartosz Kałużny / Centrum Komunikacji i PR, Uniwersytet Łódzki

12:1012:30 przerwa kawowa

12:30–13:30 warsztaty równoległe:

  • „Pięć sposobów na skuteczną komunikację treści. Analizy przypadków na Uniwersytecie Łódzkim"; dr Bartosz Kałużny / Centrum Komunikacji i PR, Uniwersytet Łódzki
  • case study from abroad

13:30–14:30 rynek pracy, trendy; ta sama uczelnia, nowy szef – jak walczyć z wypaleniem zawodowym / TBC /

14:30 obiad

15:30–17:30 networking; sesja case study z uczelni, m.in.:

  • Jak wydobyć naukę z medialnego podziemia? Case study podcastu Bunkier Nauki / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • UEKat dostępny - program wsparcia procesu kształcenia dla osób ze szczególnymi potrzebami / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Festiwal Różnorodności Diversity x WUM / Warszawski Uniwersytet Medyczny
  • Podcasty Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie jako sposób na eksponowanie potencjału naukowego uczelni w przestrzeni internetowej

19:00 kolacja

 

Środa, 5 czerwca 2024 r. 

 

Zakończenie XXXVI Konferencji Stowarzyszenia „PRom”, wyjazd uczestników.

 

GOŚCIE, PRELEGENCI

Kolejność alfabetyczna, lista jest uzupełniana na bieżąco.

Dr hab. Katarzyna Górak-Sosnowska, prof. SGH – prezes Forum Administracji Akademickiej (d. Stowarzyszenie Forum Dziekanatów), (współ)autorka badań i publikacji na temat administracji szkolnictwa wyższego, w tym ogólnopolskich konsultacji środowiskowych dotyczących określenia „niebędący nauczycielami akademickimi”. Zawodowo kieruje Zakładem Bliskiego Wschodu i Azji Środkowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i prowadzi badania dotyczące społeczności muzułmańskich w Polsce oraz współczesnego Bliskiego Wschodu.

 

 

Magdalena Janowska – polonistka, dziennikarka, redaktorka. Z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu związana zawodowo od 2015 r. W Dziale Promocji i Komunikacji UMK początkowo odpowiadała za komunikację Uniwersytetu w mediach społecznościowych, a od 2020 r. kieruje pracami Sekcji Redakcyjnej. Do jej głównych zadań należy m.in. prowadzenie stron www.portal.umk.pl i www.news.ncu.eu, w tym redakcja informacji oraz artykułów popularnonaukowych, a także zarządzanie uniwersyteckimi serwisami informacyjnymi – wewnętrznymi i zewnętrznymi. Uczestniczka studiów podyplomowych „Zarządzanie szkołą wyższą” oraz kursów i szkoleń m.in. komunikacyjnych, antydyskryminacyjnych, z zakresu dostępności cyfrowej. Po godzinach instruktorka hatha jogi (2017), jogi powięziowej (2022) i onkojogi (2023), od początku swojej ścieżki związana z Domem Jogi Winnica w Toruniu.

 

Anna Kiryjow-Radzka – prezeska Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, członkini Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, specjalistka public relations i social media w Biurze Prasowym SGGW. W pracy zawodowej zajmuje się jednocześnie zadaniami z obszaru public i media relations oraz działaniami social media marketingowymi. Pasjonatka budowania rozpoznawalności i wizerunku marki, przez dostarczanie aktualnych, angażujących i dostosowanych do TG treści. Na co dzień współpracuje z naukowcami – badaczami i dydaktykami przy tworzeniu skrojonych na miarę treści, raportów i artykułów popularyzujących naukę w sposób przystępny dla przeciętnego odbiorcy (nie-naukowca). W tworzeniu i redakcji artykułów i postów koncentruje się na upraszczaniu języka (plain language).

 

Anna Żmuda-Muszyńska – w Akademii Górniczo-Hutniczej pracuje od 2011 roku, początkowo na stanowisku specjalistki ds. public relations, a od 2016 roku pełni obowiązki rzeczniczki prasowej uczelni. Na co dzień zajmuje się kreowaniem wizerunku AGH w mediach, inicjowaniem aktywności informacyjnej całej społeczności oraz zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi w mediach. Doświadczenie konferansjerskie wykorzystuje prowadząc uczelniane wydarzenia typu – konferencje, eventy, spotkania z mediami. Absolwentka studiów socjologicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim i podyplomowych studiów z zakresu public relations. Inicjatorka kampanii promującej szczepienia „AGH się szczepi #UfamyNauce” zrealizowanej wspólnie z między innymi studentami AGH, wykładowcami oraz przedstawicielami różnorodnych organizacji działających w murach uczelni. Nadzoruje prace sekcji prasowej i mediów społecznościowych AGH w ramach Centrum Komunikacji i Marketingu.

 

dr Agnieszka Put  ekonomista, socjolog, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Kierownik Działu Komunikacji na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Specjalista z zakresu public relations i redagowania treści. Trener umiejętności społecznych. Redaktor prowadzący biuletynu uczelnianego FORUM. W latach 2022-2023 koordynator obszaru „Rozwinięcie zaplecza technologicznego zapewniającego minimalny poziom dostępności” w projekcie „UEKat dostępny - program wsparcia procesu kształcenia dla osób ze szczególnymi potrzebami”, finansowanym ze środków NCBiR. Nauczyciel akademicki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym oraz w Uczelni Korczaka. Uczestnik projektów naukowych finansowanych ze źródeł zewnętrznych. Autorka krajowych i zagranicznych publikacji z zakresu nowych mediów, komunikacji, marketingu i kultury organizacyjnej. 
 
 

 Anna Sydorczak absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej związana m.in. z Polskim Radiem i organizacjami trzeciego sektora, obecnie social media manager SGH oraz realizator i montażysta podcastu SGH SGcHat.

Trendy. Technologie. Taktyki. Rozmowy o komunikacji w Europejskim Mieście Nauki Katowice

  Zapraszamy na XXXVI konferencję Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, która...

Read More ...

Przyszłość rekrutacji. Miasto. Region. Świat.

  Zapraszamy na jubileuszową konferencję PRom do Zielonej Góry, która w tym roku również obchodzi...

Read More ...

Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?

  Za nami XXXIV Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” pt. „Jedyna stała to...

Read More ...

PR I PROMOCJA POLSKIEJ NAUKI W GLOBALNEJ RZECZYWISTOŚCI (POST)PANDEMICZNEJ

Zapraszamy na współorganizowaną przez Akademię Pomorską w Słupsku wspólnie ze Stowarzyszeniem PR i...

Read More ...

Trendy w komunikacji uczelni. Perspektywy na przyszłość.

Konferencja nie odbyła się z uwagi na sytuację epidemiczną. KOMUNIKAT Szanowni Państwo,w związku z...

Read More ...

Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe

Gdańsk „Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe”, Uniwersytet Gdański 20...

Read More ...

PR i Marketing Uczelni 2.0

Pałac Wojanów koło Jeleniej Góry "PR i Marketing Uczelni 2.0", Uniwersytet Ekonomiczny we...

Read More ...

Współpraca z biznesem i przemysłem jako akcelerator działań marketingowych uczelni

Zagórze Śląskie "Współpraca z biznesem i przemysłem jako akcelerator działań marketingowych...

Read More ...

Trudne i nudne? Czyli jak skutecznie promować tematy naukowe, odkrycia, wynalazki, osiągnięcia, kulturę wysoką?

Słupsk "Trudne i nudne? Czyli jak skutecznie promować tematy naukowe, odkrycia, wynalazki,...

Read More ...

Czy w PR i marketingu jest miejsce na etykę?

Nałęczów "Czy w PR i marketingu jest miejsce na etykę?", Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana...

Read More ...

Zrozumieć młodych i nowe media, czyli radykalnie praktyczne podejście do komunikacji uczelni

Józefów – "Zrozumieć młodych i nowe media, czyli radykalnie praktyczne podejście do komunikacji...

Read More ...

Wobec wyzwań: Uczelnie w poszukiwaniu nowych dróg komunikacji

Bronisławów – "Wobec wyzwań: Uczelnie w poszukiwaniu nowych dróg komunikacji", Uniwersytet Łódzki, 24 - 27...

Read More ...

Uczelnia na całe życie

Łochów – "Uczelnia na całe życie", Collegium Mazovia, 21 - 24 czerwca 2015 r.

Read More ...

Strategie komunikacyjne uczelni w erze cyfrowej. Warsztaty dla rzeczników i specjalistów promocji

Sandomierz – "Strategie komunikacyjne uczelni w erze cyfrowej. Warsztaty dla rzeczników i...

Read More ...

Uczelnia polska – uczelnią międzynarodową: jak budować wizerunek na rynkach zagranicznych

Słubice – "Uczelnia polska – uczelnią międzynarodową: jak budować wizerunek na rynkach...

Read More ...

Uniwersytety i nauka: antidotum na trudne czasy? Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Kraków – "Uniwersytety i  nauka: antidotum na trudne czasy? Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Pragmatyka i etyka uczelnianego public relations. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Toruń – "Pragmatyka i etyka uczelnianego public relations. Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Wyzwania i rozwiązania: Strategie komunikacyjne uczelni w nadchodzącej przyszłości

Brenna – "Wyzwania i rozwiązania: Strategie komunikacyjne uczelni w nadchodzącej przyszłości",...

Read More ...

Wizerunek uczelni w warunkach silnej konkurencji

Wałbrzych-Zamek Książ – "Wizerunek uczelni w warunkach silnej konkurencji", Państwowa Wyższa...

Read More ...

Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym. Warsztaty dla służb prasowych

Opalenica – "Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym. Warsztaty dla służb prasowych", Uniwersytet im. Adama...

Read More ...

Polska uczelnia w kontekście międzynarodowym. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Gdynia – "Polska uczelnia w kontekście międzynarodowym. Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Wizerunek uczelni źródłem kosztów i przychodów. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Kazimierz Dolny nad Wisłą – "Wizerunek uczelni źródłem kosztów i przychodów. Warsztaty dla służb...

Read More ...

Pozycjonowanie nowoczesnej uczelni. Warsztaty metod, technik i form promocji

Polańczyk nad Soliną – "Pozycjonowanie nowoczesnej uczelni. Warsztaty metod, technik i form...

Read More ...

Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych uczelni

Kudowa Zdrój – "Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej. Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Rankingi Szkół Wyższych - szansa czy pułapka? Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych wyższych uczelni

Jachranka – "Rankingi Szkół Wyższych - szansa czy pułapka? Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Nowe technologie w promocji wyższej uczelni. Warsztaty i trening praktycznych zastosowań

Wrocław-Kliczków – "Nowe technologie w promocji wyższej uczelni. Warsztaty i trening praktycznych...

Read More ...

Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a wyzwania dla PR i promocji uczelni

Białobrzegi – "Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a wyzwania dla PR i promocji uczelni",...

Read More ...

Białowieża, 2007 r.

Białowieża, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 25-28 lutego 2007 r.

Read More ...

Koszalin (Bornholm), 2006 r.

Koszalin (Bornholm), Politechnika Koszalińska, 28 czerwca – 1 lipca 2006 r. Konferencja PR w...

Read More ...

Zielona Góra, 2006 r.

2006 ZIELONA GÓRA VI Zielona Góra, Uniwersytet Zielonogórski, 1-3 lutego 2006 r. Więcej o...

Read More ...

Konferencje do 2005 roku

2005 5b. Szczecinowo, Uniwersytet w Białymstoku –warsztaty letnie5. Białystok, Uniwersytet w...

Read More ...