Nasze Stowarzyszenie to sieć ekspertów, którzy na co dzień zawodowo zaangażowani są w tworzenie dobrego wizerunku Uczelni.

 

Więcej o Stowarzyszeniu

 

Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

 

Zapraszamy na XXXIV Konferencję Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, pt. 

 

„Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?”,

 

która odbędzie się w dniach 23-25 czerwca 2022 r. w Toruniu.

 

Konferencję organizujemy wspólnie z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Partnerem strategicznym konferencji jest NAWA – Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej.

Wydarzenie patronatem objęli: KRASP – Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich, „Forum Akademickie”, Polskie Towarzystwo Retoryczne, IROs Forum, Perspektywy oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.  

 

PROGRAM konferencji

Uczestnicy Konferencji będą mieć możliwość rozwoju swoich kompetencji dzięki wystąpieniom ekspertów zarówno z wiodących polskich ośrodków akademickich, jak i zagranicznych, takich jak Ivy LeagueBrown University oraz Harvard. Najlepszymi praktykami związanymi z komunikacją uniwersytecką w erze cyfrowej podzieli się z uczestnikami Brian E. Clarck, który kieruje komunikacją strategicznąBrown University, a Paul Andrew z Harvard University przedstawi wykład dotyczący strategii komunikacji na uczelniach badawczych.

Aktualne wyzwaniach związane z umiędzynarodowieniem przedstawi dyrektor Biura Programów dla Instytucji Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej Katarzyna Aleksy. Ekspertka Urzędu Miasta Poznania Anna Wawdysz opowie o swoich doświadczeniach związanych z współpracą samorządu z uczelniami, m.in. w zakresie promocji Poznania, jako ośrodka akademickiego, realizacją programów dla młodych talentów i projektów podnoszenia jakości kształcenia. W trakcie tego wystąpienia zostaną poruszone tematy sieciowania, współpracy uczelni z samorządem, biznesem i otoczeniem społecznym oraz zaprezentowane dobre praktyki wychodzenia poza mury i utarte ścieżki uczelni w działaniach promocyjno-wizerunkowych.

Kierowniczka Biura ds. Umiędzynarodowienia Uczelni Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Ewa Kiszka spróbuje udowodnić, że świadome zarządzanie zmianą może nam bardzo pomóc i uniknąć tzw. wypalenia. Koordynatorka uczelniana programów i projektów: Erasmus+, Ready, Study, GO! Poland, Study in Poland, Study in Pomorskie, Model Wsparcia Imigrantów i Imigrantek, Model Równego Traktowania, opowie o zagadnieniach dotyczących umiędzynarodowienia, w tym różnic międzykulturowych, marketingu i promocji zagranicznej szkół wyższych, internacjonalizacji uczelni, wprowadzaniu zmian jakościowych i nowych funkcji wspierających podnoszenie poziomu umiędzynarodowienia uczelni.

Dr Beata Czechowska-Derkacz, specjalista PR, adiunkt w Instytucie Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Uniwersytetu Gdańskiego, podzieli się z uczestnikami wynikami badań sposobów komunikowania uczelni z otoczeniem w czasie pandemii. Rozmowa na temat wspólnego doświadczenia w czasie pandemii, analiza wyników badań, także zmian, jakie zaszły w mediach, będą okazją do podzielnie się dobrymi praktykami z zakresu trudnej komunikacji kryzysowej i komunikacji przyszłości.

Zespół Działu Promocji i Informacji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu tworzą specjalistki i specjaliści w zakresie marketingu, budowania relacji, popularyzacji nauki, promocji, komunikacji oraz tworzenia i wykorzystania multimediów. W ostatnich latach jednym z ambitnych zadań Zespołu podporządkowanych misji wzmacniania wizerunku UMK jako uczelni badawczej, było stworzenie Portal Informacyjny UMK. O jego powstaniu i sprawnym funkcjonowaniu opowiedzą pracownicy sekcji: redakcyjnej, kreatywnej i promocyjnej.

 

Koszt uczestnictwa w wydarzeniu to 740 zł dla osób stowarzyszonych i 1040 zł dla osób, które nie są członkami Stowarzyszenia „PRom”.

Zapraszamy do udziału wszystkich chętnych, którzy na co dzień dbają o wizerunek swoich instytucji – są rzecznikami, marketingowcami, redagują strony, serwisy, social media, pracują w obszarze komunikacji i promocji polskich uczelni.

AKTUALNOŚCI

Panel ekspercki Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” na Konferencji „Studenci zagraniczni w Polsce 2024”

  Przekonaj mnie – dlaczego Polska? Jak prowadzić komunikację, aby kandydaci z całego świata zwrócili uwagę na ofertę uczelni naszego kraju?   Zrozumienie indywidualnych potrzeb i sytuacji cudzoziemców oraz...

Read More ...

Wspomnienie o Wojtku Sokolnickim

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Wojciecha Sokolnickiego, wieloletniego kierownika Biura Promocji oraz rzecznika prasowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wojtek zmarł...

Read More ...

Otwarte spotkanie dla specjalistów zajmujących się komunikacją w HE

W piątek 24 listopada, w godzinach 11.00-12.00, nasz siostrzane stowarzyszenie Euprio zaprasza wszystkie osoby odpowiedzialne za komunikację w europejskim systemie szkolnictwie wyższego do wzięcia...

Read More ...

IX Konferencja Liderzy Zarządzania Uczelnią LUMEN

Już niemal dekadę, Konferencja LUMEN stanowi centralne miejsce debaty o najlepszych praktykach w zarządzaniu polskim szkolnictwem wyższym. Po okresie pandemii i transmisji Konferencji w Internecie,...

Read More ...

PRom dla PRom

8 listopada 2023, godz. 19:00 kolejne spotkanie PRom dla PRom, serdecznie zachęcamy do udziału! Porozmawiamy m.in. o: tym kto jest nowy w naszym Stowarzyszeniu  nowych członkach wspierających wynikach...

Read More ...