Nagrody Stowarzyszenia PRom – zakończenie weryfikacji formalnej

 

Zakończono weryfikację formalną wszystkich zgłoszeń do konkursie Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”. W trakcie weryfikacji weryfikowana była zgodność projektów z wymogami konkursu określonymi w regulaminie oraz kompletność zgłoszeń.

Do kolejnego etapu – oceny przez kapitułę konkursu – zakwalifikowano łącznie 66 Zgłoszeń, w tym w poszczególnych kategoriach:

  • Kreacja – 19 zgłoszeń 
  • Popularyzacja nauki – 18 zgłoszeń 
  • Uczelniane media – 15 zgłoszeń
  • Nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka w kategorii nowe media – 11 zgłoszeń 
  • Media Relations – 3 zgłoszenia

61 to projekty zespołowe, a 5 jest indywidualnych z następujących uczelni: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademia Marynarki Wojennej im Bohaterów Westerplatte w Gdyni, Akademia Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu, Akademia Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu, Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Częstochowska, Politechnika Gdańska, Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Politechnika Łódzka, Politechnika Śląska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, , Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet im. Adam Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytet Przyrodniczo- Humanistyczny w Siedlcach, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS, Uniwersytet Szczeciński, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Uniwersytet w Białymstoku, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Zielonogórski, Warszawski Uniwersytet Medyczny oraz Wojskowa Akademia Techniczna.

Projekty zakwalifikowane formalnie

Ocenę zgłoszeń oraz wybór laureatów i laureatek rozpoczęła kapituła konkursu w składzie: Katarzyna Aleksy, Bartosz Dembiński, Katarzyna Idziak, dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, Ewa Kiszka, dr Monika Koperska,  Adam Łaszyn, Cyprian Maciejewski, Natalia Osica, dr Bianka Siwińska, Edward Szewczak oraz Marcin Witkowski.

Laureaci konkursu w każdej z wyłonionych kategorii otrzymają pakiet działań wizerunkowych na rzecz zwycięskiej uczelni oraz statuetkę. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród nastąpi podczas XXXV. Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” „Przyszłość rekrutacji. Miasto. Region. Świat”, która odbędzie się w Zielonej Górze. 

Trendy. Technologie. Taktyki. Rozmowy o komunikacji w Europejskim Mieście Nauki Katowice

  Zapraszamy na XXXVI konferencję Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, która...

Read More ...

Przyszłość rekrutacji. Miasto. Region. Świat.

  Zapraszamy na jubileuszową konferencję PRom do Zielonej Góry, która w tym roku również obchodzi...

Read More ...

Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?

  Za nami XXXIV Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” pt. „Jedyna stała to...

Read More ...

PR I PROMOCJA POLSKIEJ NAUKI W GLOBALNEJ RZECZYWISTOŚCI (POST)PANDEMICZNEJ

Zapraszamy na współorganizowaną przez Akademię Pomorską w Słupsku wspólnie ze Stowarzyszeniem PR i...

Read More ...

Trendy w komunikacji uczelni. Perspektywy na przyszłość.

Konferencja nie odbyła się z uwagi na sytuację epidemiczną. KOMUNIKAT Szanowni Państwo,w związku z...

Read More ...

Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe

Gdańsk „Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe”, Uniwersytet Gdański 20...

Read More ...

PR i Marketing Uczelni 2.0

Pałac Wojanów koło Jeleniej Góry "PR i Marketing Uczelni 2.0", Uniwersytet Ekonomiczny we...

Read More ...

Współpraca z biznesem i przemysłem jako akcelerator działań marketingowych uczelni

Zagórze Śląskie "Współpraca z biznesem i przemysłem jako akcelerator działań marketingowych...

Read More ...

Trudne i nudne? Czyli jak skutecznie promować tematy naukowe, odkrycia, wynalazki, osiągnięcia, kulturę wysoką?

Słupsk "Trudne i nudne? Czyli jak skutecznie promować tematy naukowe, odkrycia, wynalazki,...

Read More ...

Czy w PR i marketingu jest miejsce na etykę?

Nałęczów "Czy w PR i marketingu jest miejsce na etykę?", Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana...

Read More ...

Zrozumieć młodych i nowe media, czyli radykalnie praktyczne podejście do komunikacji uczelni

Józefów – "Zrozumieć młodych i nowe media, czyli radykalnie praktyczne podejście do komunikacji...

Read More ...

Wobec wyzwań: Uczelnie w poszukiwaniu nowych dróg komunikacji

Bronisławów – "Wobec wyzwań: Uczelnie w poszukiwaniu nowych dróg komunikacji", Uniwersytet Łódzki, 24 - 27...

Read More ...

Uczelnia na całe życie

Łochów – "Uczelnia na całe życie", Collegium Mazovia, 21 - 24 czerwca 2015 r.

Read More ...

Strategie komunikacyjne uczelni w erze cyfrowej. Warsztaty dla rzeczników i specjalistów promocji

Sandomierz – "Strategie komunikacyjne uczelni w erze cyfrowej. Warsztaty dla rzeczników i...

Read More ...

Uczelnia polska – uczelnią międzynarodową: jak budować wizerunek na rynkach zagranicznych

Słubice – "Uczelnia polska – uczelnią międzynarodową: jak budować wizerunek na rynkach...

Read More ...

Uniwersytety i nauka: antidotum na trudne czasy? Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Kraków – "Uniwersytety i  nauka: antidotum na trudne czasy? Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Pragmatyka i etyka uczelnianego public relations. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Toruń – "Pragmatyka i etyka uczelnianego public relations. Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Wyzwania i rozwiązania: Strategie komunikacyjne uczelni w nadchodzącej przyszłości

Brenna – "Wyzwania i rozwiązania: Strategie komunikacyjne uczelni w nadchodzącej przyszłości",...

Read More ...

Wizerunek uczelni w warunkach silnej konkurencji

Wałbrzych-Zamek Książ – "Wizerunek uczelni w warunkach silnej konkurencji", Państwowa Wyższa...

Read More ...

Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym. Warsztaty dla służb prasowych

Opalenica – "Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym. Warsztaty dla służb prasowych", Uniwersytet im. Adama...

Read More ...

Polska uczelnia w kontekście międzynarodowym. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Gdynia – "Polska uczelnia w kontekście międzynarodowym. Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Wizerunek uczelni źródłem kosztów i przychodów. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych

Kazimierz Dolny nad Wisłą – "Wizerunek uczelni źródłem kosztów i przychodów. Warsztaty dla służb...

Read More ...

Pozycjonowanie nowoczesnej uczelni. Warsztaty metod, technik i form promocji

Polańczyk nad Soliną – "Pozycjonowanie nowoczesnej uczelni. Warsztaty metod, technik i form...

Read More ...

Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej. Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych uczelni

Kudowa Zdrój – "Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej. Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Rankingi Szkół Wyższych - szansa czy pułapka? Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych wyższych uczelni

Jachranka – "Rankingi Szkół Wyższych - szansa czy pułapka? Warsztaty dla służb prasowych i...

Read More ...

Nowe technologie w promocji wyższej uczelni. Warsztaty i trening praktycznych zastosowań

Wrocław-Kliczków – "Nowe technologie w promocji wyższej uczelni. Warsztaty i trening praktycznych...

Read More ...

Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a wyzwania dla PR i promocji uczelni

Białobrzegi – "Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a wyzwania dla PR i promocji uczelni",...

Read More ...

Białowieża, 2007 r.

Białowieża, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 25-28 lutego 2007 r.

Read More ...

Koszalin (Bornholm), 2006 r.

Koszalin (Bornholm), Politechnika Koszalińska, 28 czerwca – 1 lipca 2006 r. Konferencja PR w...

Read More ...

Zielona Góra, 2006 r.

2006 ZIELONA GÓRA VI Zielona Góra, Uniwersytet Zielonogórski, 1-3 lutego 2006 r. Więcej o...

Read More ...

Konferencje do 2005 roku

2005 5b. Szczecinowo, Uniwersytet w Białymstoku –warsztaty letnie5. Białystok, Uniwersytet w...

Read More ...